Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritids Android udvikler og datamatiker studerende søger praktikplads!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en datamatiker studerende der er på jagt efter en praktikplads i forbindelse med mit studie. Vi skal i praktik fra August af, i en periode af 10/15/20 uger.
Jeg søger kun en praktikplads hvor jeg har muligheden for at udvikle Android apps, da det er blevet min passion og fordi det er hvad jeg vil ud og arbejde med lige med det samme efter endt udddanelse.

Hvis nogle kender til en potentiel virksomhed der kunne bruge mig I Aarhus området, så sig endelig til! 
Jeg har en ansøgning, og CV der kan sendes ud med det samme. 


Håber det i orden med dette opslag (: 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Trifork - Jens Peter Hedegaard | +45 2011 6087

Jeg skrev til trifork for 1 måned siden på deres standard mail og de sagde de ikke kunne tilbyde en praktikplads, ellers fed arbejdsplads!
Måske kan denne Jens se på det?

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mihammed. Kunne du tænke dig at være praktikanten, som fik en nyopstartet virksomhed på android platformen? ;) 

Vi er nemlig i gang med at få udviklet vores projekt til IOS, men skal også ramme android platformen. Vi kan ikke tilbyde dig løn, desværre, men vi kan tilbyde dig et stærkt samarbejde og opkvalificering af dine android evner. 

Mvh. Dennis Lauridsen. 

Send mig evt en pb;) 

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym :

Hej Mihammed. Kunne du tænke dig at være praktikanten, som fik en nyopstartet virksomhed på android platformen? ;) 

Vi er nemlig i gang med at få udviklet vores projekt til IOS, men skal også ramme android platformen. Vi kan ikke tilbyde dig løn, desværre, men vi kan tilbyde dig et stærkt samarbejde og opkvalificering af dine android evner. 

Mvh. Dennis Lauridsen. 

Send mig evt en pb;) 

Gratis? Er en praktikants arbejdskraft ikke noget værd? 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo den er helt bestemt meget værd!
- Men vi har ikke råd til økonomisk støtte lige pt. 

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym :

Jo den er helt bestemt meget værd!
- Men vi har ikke råd til økonomisk støtte lige pt. 

Ja og desværre er det standard mange steder, at praktikanter arbejder gratis, selvom de tilfører værdi. Desværre for de studerende. Men det er jo op til arbejdsgiverne selv at fastlægge evt løn, så den er fin nok. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym :

Hej Mihammed. Kunne du tænke dig at være praktikanten, som fik en nyopstartet virksomhed på android platformen? ;) 

Vi er nemlig i gang med at få udviklet vores projekt til IOS, men skal også ramme android platformen. Vi kan ikke tilbyde dig løn, desværre, men vi kan tilbyde dig et stærkt samarbejde og opkvalificering af dine android evner. 

Mvh. Dennis Lauridsen. 

Send mig evt en pb;) 



Praktikken er ulønnet. Før jeg kan ovevejer, så skal der være en der i forvejen arbejder med Android og kan hjælpe og lærer mig, som en del af opholdet. Jeg kan ikke være den eneste og lærer på egen hånd. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)