Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Har godt nok en programmør, men det virker som om at han er ved at hoppe fra, så nu håber jeg at jeg måske kan være heldig og finde en her.

Vi er lige nu to samarbejdspartnere med det problem at vi er nyuddannede, så forretningsplanen er at vi arbejder i procenter, så altså 33 procent til hver.

Lige nu skulle det gerne udmønte sig i to projekter som vi gerne vil have op at stå.

Den første er et tøjmærke med et twist, hvor der egentligt bare skal laves en webshop, og den anden er et krydderi site, hvor jeg har kontakt med et mærke fra USA som ikke findes i Danmark, men hvor der egentligt også skal laves en webshop, men også en blog.

Håber virkeligt at der er nogle interesserede for en programmør skal kun arbejde til at starte med, og så få procenterne selv når der ikke skal laves mere.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at det kan lyde risikabelt, men i sidste ende burde det kunne udmønte sig i meget mere end førstegangsbetaling, så er der ikke på nogen måde en som sidder derude og vil tage muligheden op?

Det er to stort set simple webshops.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Aarhus N
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Top Lyd og Lys Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg kan godt hjælpe dig med at lave de 2 webshops, skriv en privat mail til rimonjohnny@hotmail.com

Hilsen

Rimon Nassori

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)