Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside tilbud ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg skal have lavet en hjemmeside om odds/betting,

en overskuelig side for dem som bruger siden noget ala tipperen.dk/ betxpert.com-spilxperten.com

jeg har navnet klar til hjemmesiden, mit spørgsmål hvor skal jeg 'købe' domænet henne hos dandomain el one? el noget helt tredje....

og hvis sådan en side skal sættes op hvad vil det koste , jeg har ingen forstand selv på at sætte hjememsider op desværre.

der skal noget affiliate op hvis det kan lade sig gøre.

skriv endelig hvis jeg ikke har formuleret mig godt nok

mvh TEAMTMS

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at henvende dig til Salop.dk og få et tilbud.

http://salop.dk/faa-bud-paa-din-opgave/

Vi hjælper virksomheder med at få op til 3 tilbud indenfor salg, markedsføring og kommunikation. Og har således flere webfirmaer i tilknyttet Salop.dk.

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan hjælpe dig hvis du har brug for det.. kan lave det hele for 1500 hvis vi laver det i Maj måned ;) køb domænet der hvor du også vil hostes f.eks. dandomain eller one. bare sørg for at du har FTP og MySql DB til din hosting.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil også lige komme med mit indspark - jeg kan nemlig også hjælpe dig med hjemmesiden. Jeg har faktisk lavet betforce, som både indeholder pre-bet-funktion, livebet-funktion, challenge-funktion og regnskabsfunktion.

Men jeg kan lave en hjemmeside, som 100% er tilpasset dine ønsker. Vi kan for eksempel godt lave en hjemmeside i stil med tipperen.dk.

Skriv til mig på kasper@toftbraun.dk

Eller fang mig herover amino :)

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

TEAMTMS:

Hej

jeg skal have lavet en hjemmeside om odds/betting,

en overskuelig side for dem som bruger siden noget ala tipperen.dk/ betxpert.com-spilxperten.com

jeg har navnet klar til hjemmesiden, mit spørgsmål hvor skal jeg 'købe' domænet henne hos dandomain el one? el noget helt tredje....

og hvis sådan en side skal sættes op hvad vil det koste , jeg har ingen forstand selv på at sætte hjememsider op desværre.

der skal noget affiliate op hvis det kan lade sig gøre.

skriv endelig hvis jeg ikke har formuleret mig godt nok

mvh TEAMTMS

Hej TEAMTMS,

Jeg har udarbejdet flere lign. affiliate betting websites som den henviste.

I skal være velkommen til at sende en mail på kontakt@sedia.dk - så skal jeg nok lave en iværksættervenlig pris til jer.

Vh.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)