Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/kommentarer på ferieplanlægningsplatform

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så blev det endelig min tur til at bede om feedback herinde.

Jeg er sammen med en kammerat i gang med at udvikle et ferieplanlægningssystem som nok ikke helt rammer gennemsnitsvirksomheden herinde (iværksættere) da vores målgruppe er de lidt større virksomheder med 10+ medarbejdere. Ikke desto mindre vil vi gerne have feedback fra jer om ca. alt omkring systemet/ideen/osv.

Systemet er tiltænkt at skulle hjælpe virksomheder med at holde styr på medarbejderes afholdte ferie. Dette omfatter at sikre at de ikke bruger mere ferie end de har, men også at virksomheden kan opsætte regler for hvilke medarbejdergrupper som de har behov for at have på arbejde alle dage. Medarbejderne har mulighed for at ansøge via et separat interface som kan integreres i virksomhedens intranet.

På http://manage.planr.io/ kan man finde administrationen, for at logge ind kan i bruge vores test konto  (vi ser gerne at folk lader være med at ændre brugernavn og adgangskode på demo brugeren "Frank Demosen" - så kan andre ikke komme ind)
Virksomhedskode: demo
Brugernavn: demo
Kodeord: demo

Medarbejderne kan logge ind på http://planr.io hvor I også finder guides og screenshots af systemet så I kan se hvordan det ser ud.

Vi vil gerne have input til hvordan vi kan gøre systemet endnu mere brugbart, vi har forsøgt at gøre tingene så simple som muligt, men det er ikke sikkert I også synes det er tilfældet.
Hvad med priserne, hvad tænker I umiddelbart om dem?
Hvilke funktioner mangler for at I ville bruge det (vi ved der mangler noget rapportering/overblik i administrationsdelen - dette arbejder vi allerede på)

Til sidst: Hvis nogen skulle tænke, det er systemet vi har gået og ledt efter, hvornår kan vi gå igang med at bruge det, så kan I som sådan gå igang allerede nu og oprette jer via sitet med guides, der vil ikke komme nogen fakturaer før vi har sendt en mail ud om at nu er systemet klar, og I har godkendt I vil fortsætte med at bruge systemet. Men! Systemet er pt. hostet på et udviklingsmiljø i USA som automatisk lukker ned hvis ingen bruger systemet i et stykke tid, og I vil så opleve at få en ukendt fejl - der går ca. 1 min i de tilfælde, og så er systemet startet op igen. Samtidigt har vi ingen backup af databasen (der har ikke været nedbrud på databasen i de 7 måneder vi har udviklet, men så er I advaret om at vi ikke kan genskabe data i tilfælde af det skulle ske.)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)