Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonisk Support fra udlandet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg som så mange andre gået med en drøm om at starte min egen virksomhed.

En af mine idéer var at starte en tele-support for kunder i Danmark, men hvor firmaet var placeret i udlandet (fx  Den Dominikanske Republic eller et sted i østen). Min plan var at kunne tilbyde en billigere løsning til mindre virksomhedder og så tilbyde unge mennesker et job i troperne med mulighed for at tjene lommepenge og få et anderledes sabbat år eller lign.

Jeg har flere forskellige løsningsmodeller, men overstående er bare et kort resume af en af løsningsmodellerne. Er markedet for tele-support mættet eller er det helt umuligt at åbne en sådan forretning i udlandet og så arbejde for danske kunder i Danmark?

Jeg ville blive glad for input eller fra folk som kender lidt til markedet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mnemiq:
og så tilbyde unge mennesker et job i troperne med mulighed for at tjene lommepenge og få et anderledes sabbat år eller lign.

 

Tror du de gider komme på arbejde kl 3 om natten - nok næppe.  Det virker lidt som om du har glemt at der er en tidsforskel på 5 timer.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det havde jeg allerede tænkt på. Planen var en arbejdsuge på 3-5 dage, hvilket ville give god tid til at opleve en anden verden, en ny kultur, fest, mm. alt i alt, et meget anderledes job, som giver god plads til oplevelser.

Fra KALUNDBORG
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det lyder som en fed idé. tror mange danskere, der har besluttet sig for at rejse i et år, kunne bruge sådan en mulighed. Desuden behøver du jo ikke begrænse dig til dansk support. Hvis du kan få kunder i Amerika, Europa og Asien har du ikke helt samme problem med arbejdstider, så kan dit callcenter køre i døgndrift.

Kør på!!!

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du jo sådan set ret i. Det ville være oplagt at have USA med i tankerne.

Men havde slet ikke overvejet andet end et dansk callcenter, så det skal da med i overvejelserne. Jeg tænkte på det som værende en god mulighed for en billigere løsning for kunderne, men samtidig også en god mulighed for et spændene forløb for unge mennesker, som eller måske ville arbejde et års tid i Danmark for at spare op til et længere rejseeventyr. Her kunne man hoppe ud i det og være sikret et arbejde og en økonomi der ville kunne give plads til fritid og oplevelser uden først at have sparet op hjemmefra.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er en god idé med telefonisk support fra udlandet. Kunden får en billigere løsning, da I har lavere leveomkostninger og dine medarbejdere får mulighed for at opleve nye ting. Og det at bo i udlandet vil også udvikle mange personligt og dermed styrke dem i deres senere karriere. Netop derfor er det også attraktivt for mange unge, som bare gerne vil have "rejsen" betalt. 

Du spørger om markedet er mættet. Det vil jeg ikke mene, men for at komme det videre, vil jeg høre hvad du mere præcist mener med telefonisk support og hvad du præcist vil tilbyde og til hvilken målgruppe. 

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Tak for dit feedback. Det ville være helt perfekt at kunne få muligheden for at udvikle en masse unge mennesker og samtidig få motiverede og engagerede medarbejdere og samtidigt kunne levere en professionel og konkurrencedygtig løsning for kunderne.

Jeg er stadig i en indledende fase med mange forskellige faktorer og idéer. Samtidig arbejdet jeg løbende med at finde konkret information for et forretningsgrundlag. (Det er første gang jeg prøver at etablere min egen virksomhed)

I opstarten havde jeg tænkt mig at henvende mig til mindre virksomheder. Virksomheder som ikke har overskud til at have ansatte til at håndtere alle indgående opkald. Hertil ville vi være i stand til at varetage virksomhedens kunder på deres vegne og samtidig tilbyde konkurrencedygtige priser.

At yde en god kundeservice har altid været noget jeg har brændt for, derfor vil dette være selve fundamentet  i min virksomhed, samt et personligt mål.

Jeg har ikke helt besluttet mig på et specielt kundesegment endnu, ej heller en specifik branche.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det lyder til at du er i gang med at finde ud af hvordan din forretning skal skrues sammen. Der er mange vigtige parametre man skal tage stilling til inden man kan komme rigtig i gang.

Nogle vil argumentere for at det vil være spild af tid at lave en forretningsplan, da den hurtigt kan blive forældet. Andre gange kan det være nødvendigt at få skrevet sine tanker ned, så man tager stilling til nogle konkrete valg.

Du er selv den bedste til at vurdere hvordan du vil gøre.

Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du får brug for hjælp. Vi har i hvert fald bare lidt erfaring inden for det her med telefoni ;-)

Ellers må du have held og lykke med dit projekt!

Med venlig hilsen
Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)