Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop. hvad skal jeg vælge

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har igennem de sidste 5 år haft en webshop som vi selv har bygget i dreamweaver helt fra bunden med paypal som betalings mulighed.

Men NU er tiden kommet til at jeg skal have en ny betalingsløsning.

Så jeg har to muligheder at finde en open source shopping cart system. ER godt klar over at jeg også skal have en betalings gateway og indløsnings aftale med nets

ELLER

finde en open source webshop og starte på ny.

Så hvad kan i anbefale af open source shopping cart system eller hvilken platform.

Håber i alle får en dejlig i dag og vil give mig inputs så jeg kan komme videre med mine tanker.  

 

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

jeg ville nok vælge magento da den passer til de fleste og du kan hurtigt komme igang med eksisterende themes og plugins. Det er også nemt at opsætte betalingsløsning.

Hvis du har en større webshop kan det dog godt betale sig at kigge de enkelte løsninger og betaling igennem for at se hvad der passer bedste på den lange bane.

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på pensopay, dem har jeg valgt :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

Vi udarbejder alle vores kunders webshop i det populære WooCommerce baseret på WordPress CMS. Årsagen til at dette er fordi at vi har erfaret at vi herigennem har mulighed for at leverer en fuldstændig, moderne og professionel løsning - tilpasset de fleste behov. 

I forhold til funktioner er mulighederne rigtig mange. Der findes tonsvis af plugins til WordPress, som kan implementeres efter behov. Med henblik på betalingsløsning anbefaler vi en Clearhaus / QuickPay konstellation. 

Hvis du vil se et indblik i de mange muligheder i WordPress kan du eventuelt kigge vores referenceliste igennem. Alle webshops du finder her er bygget i WooCommerce. Link til referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med et link til din nuværende løsning, samt dine fremadrettet tanker. Så kan vi eventuelt tage en uforpligtende dialog omkring din muligheder. 

Uanset hvad, held og lykke med projektet fremadrettet :-) 

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa,

Jeg synes du skal prøve at undersøge Prestashop? Magento er også ret godt... Men jeg oplever at det kan være lidt tungt at danse rundt med... For alt i verden, hold dig langt væk fra Wordpress med Woocommerce, hvis du spørger mig :) Jeg har prøvet det et par gange, og hver gang er det gået lige skidt... Så hellere gøre brug af et dedikeret webshop-system, som Magento og Prestashop jo er...

Vh,
HeltOplagt.dk

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var selvfølig en løsning. hvd er din erfaring med at de ikke tilbyder dankort

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Det var selvfølig en løsning. hvd er din erfaring med at de ikke tilbyder dankort

Hej Liisa 

Nu ved jeg ikke hvorvidt den besked er henvendt til mig? 

Det er væsenligt at huske at VISA Dankort fint kan benyttes med Clearhaus / QuickPay. Det er kun det tradtionelle rene Dankort hvor der er sat en begrænsing. Hovedparten af vores webshop-kunder har denne løsning - Har endnu ikke hørt nogle der mener at lide last under dette. Du kan altid tilbyde en bankoverførsel, hvis der skulle side en enkelt og være begrænset af kun at have et rent Dankort som betalingsmulighed. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Hovedparten af vores webshop-kunder har denne løsning - Har endnu ikke hørt nogle der mener at lide last under dette

Det afhænger da i høj grad hvad man omsætter for. Gebyret pr. transaktion er højere hos ClearHaus som også kører med rolling reserve hvor de tilbageholder en del af omsætningen i 180 dage. Har man en nogenlunde omsætning kan det kun betale sig at have en indløsningsaftale med Nets.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok jeg har måsek ikkeudtryk mig rigtigt.

Jeg har en hjemmebygget dreamweaver webshop. med paypal. dvs jeg laver købs knapperner hos paypal med deres skablone.

Så hvis jeg vil skifte til fx epay og en indløsnings aftale hos nets. mangler jeg et stykke værktøj, nemlig indkøbskurven til shoppen.

Findes der en open source eller betalt løsning som kan bruges i dreamweaver.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)