Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst form for validering på hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hola alle i kyndige erhvervsdrivende.
http://rahbekmedia.dk/

Jeg har igennem længere tid forsøgt at opdatere min hjemmeside, men det er sgu lidt op ad bakke.

Mit ønske er at den skal validere mit arbejde og selvfølgelig eventuelt skabe nye kunder.
Sidstnævnte er nok lidt utopisk i min branche, men man har vel lov at håbe.

Har forsøgt at skabe en nogenlunde user journey, hvor man leder brugeren gennem sitet.

Ift. valideringen af firmaet:
På forsiden har jeg vist seneste projekter og nogle tidligere samarbejdspartnere.
Under services har jeg smidt testimonials ind fra kunder.

Hvert enkelt produkt har en separat landingpage, med beskrivelse af service.

Kan I prøve at tage nogle subjektive briller på og forestille jer at I vi enten har haft kontakt eller siden er blevet fundet på Google?

Hvordan står valideringen skarpest?

Derudover er generelle inputs til sitet mere end velkomne. 
Som I sikkert kan se, jeg laver videoer - ikke hjemmesider.
;-) 

På forhånd tak,

Jeppe Rahbek
Rahbek Media


Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Fra København N
Tilmeldt 11. May 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jeppe

FEDE videoer!! Jeg forstår ikke helt hvad du mener med validering af dit firma?

Men jeg har et par inputs til hjemmesiden:

- Forsiden: Overskriften på de fire tekstbokse i bunden tænker jeg måske er valgt for at få et bedre resultat på Google. Men de virker en smule forvirrende - De tre første overskrifter er jo nærmest det samme. Jeg tror desuden det vil skabe værdi, hvis du vise dine primære ydelser mere tydeligt på forsiden. På den måde kan brugeren hurtigt finde frem til den ydelse de søger.

- Hovedmenuen: De tre første links er på engelsk mens de to sidste er på dansk

- Cases: Jeg synes helt klart du skal skrive noget tekst til hver case. Hvad var kundens ønsker - hvordan løste du opgaven? Det er sjovt at læse om og holder brugeren længere tid på siden.

- Om os: Fedt med en sjov beskrivelse af dig og Mathias - Måske i også skulle skrive lidt om jeres baggrund, og hvorfor i arbejder med det i gør. (Mission-teksten kunne nok også godt bruge lidt ekstra fylde ;-) )

- Kontakt: Hvis muligt, ville jeg placere kortet i bunden af siden, så kontaktformularen og jeres kontaktoplysninger er det første brugeren ser på siden.

Mange solskins hilsner fra mig

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Umiddelbare tanker:

  • Jeg savner en eller anden form for logo, som jer unikke.
  • Under de forskellige kategorier ved "Services" søger jeg noget mere inspiration. Ved "droneoptagelser" nævner i bla. DJI og en gimbal. Jeg tror ikke du skal forvente at alm. mennesker ved at det er. Man kunne vise mere af ens evner ved at forklare hvilket udstyr i anvender.

Tænk på at de personer som skal bestille jer, skal se værdien i det i laver. Kan I komme med eksempler på at jeres arbejde har giv jeres kunne noget? Esben er lidt inde på det i beskrivelsen om samarbejdet med jer. 

Hvad giver en god video vs. en dårlig video?
Hvad gør droneoptagelser ved video?

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Camilla :-)

Jeg tænker validering af de services vi tilbyder. Validering af vores kunnen, gøren.
Hvordan beskriver jeg det?

I stedet for at jeg bræger højt om hvad vi kan, kan hjemmesiden være med til at understrege dette.

Derudover, hamrende gode pointer. Jeg vil implementere hver og en - gode øjne og mange mange tak!

Solskin herfra, selvom jeg sidder inde ;-) 

Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper!

Logoet er måske ikke så unikt, men er som sådan godt tilfreds med det.
Det er vel altid en balancegang imellem unikt og hvad der tilfredsstiller vores øjne.
- Point taken og jeg tager det til overvejelse.

God ide med uddybende tekster omkring hvad vi har opnået(?) sådan forstår jeg det.
Derudover - pointere hvorfor video står godt ift til kommunikation gennem andre medier?

PFT.

God dag,
Jeppe

Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Fra København N
Tilmeldt 11. May 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah okay - jeg havde bare ikke hørt udtrykket før :-) Godt at høre du kunne bruge mit input!

Ja det gør jeg nu også... Så må vi kigge ud ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er måske interesseret , men kender ikke priser siden , branchen ser både høje og lave priser og jeg kontakter ikke nogle når ikke kender prisen jeg tror den er for høj.

 jeg synes flotte videoer de er rigtige gode

teksten er også god siden

social medier de kan nærmeste ikke ses i det mindste frem med dem i deres farver og der findes mange gode wordpess plug in , jeg synes er bedre og man nemmere kan se og kan like og dele din side 

jeg ville lave menuen i en mørk farve den er nemmere at se i den lyse baggrund som dette tema er.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikael.

Jeg havde priser på min tidligere side, men dette gav bagslag. Alle kunder ønsker noget forskelligt og dette er umuligt at prissætte.
I min optik giver dette mere besvær end hvad godt er. Måske nogle priseksempler kunne være en god ide?


Det jeg håber sker nu, er at folk kontakter mig via hjemmesiden - så vi kan tage en dialog om hvad de har brug for.

Hvilke plugins vil du anbefale?

God ide med menuen, den prøver jeg at rette.

Igen, mange tak for alle jeres gode inputs.

Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker at du godt kunne skrive nogle priseksempler, bare så man kan danne sig en ide om hvad det koster.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes.

Det prøver jeg at smide ind, sammen med nogle uddybende tekster omkring hvad vi opnåede i de forskellige projekter.


Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)