Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af fotokunst til hjemmet. Jeg har produktet og hjemmesiden - men hvad så?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind Tak Rasmus! Nu har jeg i hvert fald skrevet til dem ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Hans! Det er i hvert fald lige en googlesøgning værd :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for inputtet Anita!

Jeg tror mit problem er at jeg ved nadda, zero, zip om marketing og egentlig skyder for bredt. Jeg har ikke nogen niché og sælger ikke til nogen bestemt - bare dem der er interesseret. Jeg vil da gerne sælge til både virksomheder og private - det giver i mit hoved en større indtægt, men det er garanteret forkert at tænke på den måde?

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Peter Iversen:

Mange tak for inputtet Anita!

Jeg tror mit problem er at jeg ved nadda, zero, zip om marketing og egentlig skyder for bredt. Jeg har ikke nogen niché og sælger ikke til nogen bestemt - bare dem der er interesseret. Jeg vil da gerne sælge til både virksomheder og private - det giver i mit hoved en større indtægt, men det er garanteret forkert at tænke på den måde?

Ikke nødvendigvis, Mads! 

Det er bare vigtigt, at have en plan for hvilke markedsføringsaktiviteter du vil iværksætte og hvorfor. Det kræver nogle gange en analyse af markedet og kendskab til branchen generelt (det har du jo allerede).  

Jeg skyder en tanke fra hoften i forhold til private. Her kunne Facebook og instagram være interessante medier. I første omgang for at sprede budskabet om dine flotte fotos. Det skal selvfølgelig være håndgribeligt. Kig evt. på hvad andre fra din branche gør. Det kan skabe inspiration. 

I forhold til B2B, så er det selvfølgelig noget med at skabe kontakt og relationer til virksomheder. Det kunne f.eks. være en lokal Café, der udstiller dine billeder, evt. med mulighed for salg den vej igennem. Eller de kan købe billederne af dig. Eller som de andre har foreslået gennem kunstforeninger. Det kommer helt an på hvad du vil med dine billeder på sigt. :)

Jeg kan selvfølgelig godt hjælpe dig med en marketingplan - også til en god pris, så du bare kan gå igang med at markedsføre. Sig endelig til hvis det har din interesse.  

De bedste hilsner 

Anita 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)