Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen side virker ikke på vores WIFI men virker på mobilbredbånd...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber virkelig i kan hjælpe mig for jeg er ved at gå ud af mit gode skind.

Vores Hosting firma Hostnine.com, hvor vi har de fleste af vores sider fordelt på forskellige server rund i verden, er blevet træls og vi overvejer at finde et nyt sted med re-seller hosting.

Lige p.t. kan vi ikke tilgå vores to sider www.atmedia.dk og www.whoopiepie.dk, som ligger på deres Amsterdam 10 server, fra vores WIFI fra Waoo men vi kan godt hvis vi bruger vores mobilbredbånd fra Call Me. Fejlen kan vare flere timer ad gangen og opstår generelt når vi har arbejdet på en af siderne i et stykke tid. 

Det er super frustrerende da vi ikke aner vores levende råd om det er vores Waoo eller Hosting der laver fejlen.

I skrivende stund har problemet varet i 8 timer :o(

Har i nogen idé om hvad der kan være galt?

De bedste hilsner

Therese E. Olsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

internet er nogle lange tråde , så hvis siden nede på et tidspunkt kan der være forskel på om sider med forskellige internet forbindelser

dog prøv genstart ruter og prøv og gå ind på siden  det har jeg faktiske prøvet og så virket siden igen  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det lyder mere som om du får gjort "et eller andet" der får dem til at blokere dig i deres firewall. F.eks. når en eller anden grænse for hvor mange forespørgsler de tillader til serveren inden for x-tid, eller prøver at logge på et eller andet med forkert kodeord. Har du prøvet at spørge deres support hvad de kan se?

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bruger i Chrome?
Du kan prøve at poste hvilke status beskeder du får tilbage.

Du kan se det ved at åbne Chrome, trykker F12 (developer tools), vælge network tabben og dernæst besøg jeres side.

Under network tabben får du vist alle de forespørgelser der bliver lavet imod siden. Prøv at tjek efter hvilken statuskode der kommer imod jeres side, er den OK burde det være 200, er siden ikke fundet får du en 404, men jeg tænker du måske for en anden fejl end 404 hvis de har blokeret dig.

Hvis du får en (failed) skyldes det muligvis din DNS opsætning ikke peger ordentligt ud fra jeres internet, i.e. i kan slet ikke nå serveren.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit svar Yes

Michael Kjærsgård:
Det lyder mere som om du får gjort "et eller andet" der får dem til at blokere dig i deres firewall
Hej Michael

Når du skriver at det lyder som om at jeg har gjort et eller andet for at blokere mig i deres firewall, er det så Waoo du mener?

Hilsen Therese

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael

Tak for dit svar Yes

Mikael christiansen:
dog prøv genstart ruter og prøv og gå ind på siden  det har jeg faktiske prøvet og så virket siden igen

Er prøvet og virker desværre ikke Sad

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

Tak for dit svar Yes

Søren Alsbjerg Hørup:

Du kan se det ved at åbne Chrome, trykker F12 (developer tools), vælge network tabben og dernæst besøg jeres side.

Under network tabben får du vist alle de forespørgelser der bliver lavet imod siden. Prøv at tjek efter hvilken statuskode der kommer imod jeres side, er den OK burde det være 200, er siden ikke fundet får du en 404, men jeg tænker du måske for en anden fejl end 404 hvis de har blokeret dig.

Det vil jeg lige prøve... Har testet siden i flere browsere og det er samme fejl... en timeout.

Hilsen Therese

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej hostingfirmaet

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Kjærsgård:
Nej hostingfirmaet

Ok... Nu har jeg kontaktet dem... Overvejer om de ikke må have en log over hvorfor de bloker vores ip...

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tillykke med fødselsdagen .. det virker som om, de har en meget følsom firewall eller en ddos sikkerhed som ikke er konfigurereret rigtigt.  oplever du problemet når i upload mange filer via ftp og deslige ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)