Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye sundhedsblog

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Sund kost er et emne som har interesseret mig igennem en årrække. Jeg har derfor valgt, at kaste mig over en ny sundhedsblog, hvor min plan er at skrive ca. en artikel om ugen. Fokus skal hovedsageligt være på vegetarisk mad.

Min sundhedsblog findes her: http://sundekrummer.dk

Det tog mig noget tid at finde et Wordpress-tema, som jeg synes passer til emnet og stilen. Men jeg vil da meget gerne høre, hvad I synes om bloggen og indholdet. Er det et område som fanger jeres interesse?

Vh. Bo.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Emnet interessere mig ikke men rigtig fin blog. Den virker godt på min Android tlf og teksten m.v er nem at læse. Det ser dog ud som om 'forside' knappen ikke virker under din menu. Der kommer bare en highlight effekt og intet sker.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tak for dit svar. Forside-knappen virker nu fint for mig på desktop og iPhone. Så jeg antager, det må være et Android-relateret issue.

Vh. Bo.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Bæk Søgaard Design Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint tema og dejligt overskueligt sat op.

Hvadenten der er tale om en Android-baseret bug eller ej, bør du få det testet af, så du ikke går glip af besøgende af den grund. Prøv evt. at teste sitets URL på denne side: http://mobiletest.me/ - eller betal et kort abonnement hos fx Browserstack.

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Pæn og enkel blog du har lavet.

Overvej at tilføje en menu med kategorier, så man kan filtrere på underemner man finder interessante. Du har allerede kategoriseret de to artikler, men du kommer hurtigt op på et stort antal artikler, og så bliver det rart med kategorierne.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Siden fungerer fint hos mig (Desktop) og loader umiddelbart med fin hastighed.

Personligt mangler jeg lidt mere information omkring dig, og evt. et billede under "Om".
For at gøre dine indlæg mere spændende og fængende, så kunne du overveje brug af flere billeder, og grafiske elementer. Siden er meget hvid.
Lad dig evt. inspiriere af nogle andre mad-bloggere.

Dit billede af broccoli er meget farveforladt og en smule kedeligt, prøv at tænkt kreativt når du taget egne billeder af fødevarer. En hurtig søgning på Google kan give god inspiration i sådanne tilfælde.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cleverweb

Umiddelbart virker det fint på de enheder jeg forsøgte mig med på http;//mobiletest.me. Jeg prøver lige på en rigtig telefon også :-)

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Menford

God idé med at oprette kategorierne som menupunkter. Jeg tænker dog, at det er noget der kan vente, til antallet af blog indlæg når op på over 10.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Yep, et billede af mig selv er på vej (overvejer et cartoonized image), ligesom lidt mere information omkring mine overvejelser for lave en sundhedsblog.

Jeg kan godt se din pointe med at give siderne lidt mere farve. Det vil jeg have i tankerne næste gang jeg skriver et indlæg.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige prøvet igen.

Det er en fejl 40 fra min side af, jeg trykkede på Knappen og ikke teskten. Man skal åbenbart trykke direkte på teksten før det virker og det er ikke nok bare at trykke på knappen.

Jeg ville personligt lave dette om hvis jeg var dig. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)