Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der vil være med til at udkonkurrere Coca Cola?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stødt på 3 udfordringer:

Jeg skal have styr på farven. Tror jeg skal have fat i noget E150d

Jeg skal prøve at smide noget fosforsyre i sirupen (E338)

Og så skal jeg have tvunget noget mere colasmag ud af det colanød-pulver jeg har købt


Der er vist lang vej igen :-)

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke en skid om cola, har en kokke uddannelse, ikke at jeg tror det har det store at sige.

Jeg vil gerne bruge en dag i et køkken med dig, hvis du har lyst - jeg kan lære noget, du kan få en vurdering af smagen.

Tilmeldt 12. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Ravlygten.dk ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror lidt det er en svær opgave at udkonkurrere COCA COLA, når det så er sagt, vil jeg mene at det man virkelig sætter sig for, er muligt.

Men noget jeg måske ville mene er muligt og også nødvendigt at udkonkurrere, er de mange elendige fødevareprodukter fyldt med alverdens kemi. "MAD" som ligner mad, og som bliver markedsført som mad,  endda som SUND MAD, i flot indpakning. Synes simpelthen det er for klamt meget af det mad der bliver produceret idag. Ved godt at jeg bare kan lade være med at købe det og det gør jeg skam også, men reklamens magt og den flotte indpakning, snyder mange godtroende udi at forestille sig at produkterne er de bedste råvarer og super sunde. "Ja, men man kan jo bare læse varedeklarationen" Ja, hvis man har elektronisk mikroskop koblet op på sin Iphone, og oceaner af tid, når man skal handle aftensmad til ungerne.... Jeg er 48 år og kan huske tilbage til en tid, hvor DALOON kom frem med den traditionelle forårsrulle. Det var kongespise, masser af oksefars og hvidkål. Dem de producereR idag, er det rene SLAM......  Ja, men folk vil ikke betale det, det koster, at bruge ordentlige råvarer. Hallooooo, det er dej, masser af hvidkål, 15 gram oksefars, lidt krydderier, masseproduktion. 40kr for 8 stk. Er faktisk rimeligt sikker på at den måde en DALOON forårsrulle bliver produceret idag, er mindst ligeså dyr, kemi koster vel også..... Og der er mange andre end DALOON der har smadret smagen og kvaliteten på deres egne produkter, så der er masser at tage fat på...

Hav en fantastisk week-end,                               med venlig hilsen                                              Kenny A S Nielsen.                                  Ravlygten.dk ApS 

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders,

enig i, at Jolly ikke er noget.

At den sælger, er et godt argument for at jobbe frem mod at konkurrere med eller ud Coca Cola. Vil gerne hjælpe og samarbejde, høres sjovt ud!

Mvh

Gunnar Gervin, dofeelok@gmail.com

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Hvorfor lige cola.....???

Kunne det ikke været noget andet som bare smager godt??

Mvh
S.A

Tilmeldt 18. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

haha, enig!

Sandra

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)