Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger desperat efter nogle mennesker eller et firma der kan lave mødebooking!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop started min nye virksomhed op som skal konkurrere i lokal området (trekantsområdet, Vejle, Kolding, Fredericia) og søger desperat 1 eller 2 mødebooker som skal ringe rundt til virksomheder her i området og book møde så jeg kan komme ud og fortælle dem hvor godt mit produkt er osv blah blah.. I kender det godt.

Der er flere der har nævnt nogle HA studerende, men hvordan får man fat i dem?

Er der ikke en hurtig vej igennem det her for at vi kan komme i gang? det er på ren provisions basis det her (har ikke pengene til at betale noget fast løn lige nu) tilgengæld får man provisionen i 3 mdr frem for 1 kunde. Kunden skal binde sig I 3 - 6 mdr.

Har I forslag eller andet godt så please skriv her :-) Er der en nemmere måde I mener man kan komme i kontakt med små og mellemstore virksomheder på så kom gerne med forslag.

PS: Jeg er en klovn til selv at tage telefonen og ringe rundt, det jeg rigtig træt af ellers var det jo det man skulle.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

fionix:
så jeg kan komme ud og fortælle dem hvor godt mit produkt er osv blah blah.. I kender det godt.

Nej den fejl må du ikke lave. Du skal fokusere på, hvad du kan hjælpe din forhåbentligt fremtidige kunde med. Ellers får du det mere end svært.

Jeg ville aldrig, ikke engang som studerende acceptere en aflønning som beskrevet. Jeg tror du skal acceptere at du må aflønne pr booket møde.

  

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har kompetencerne og adgang til menneskerne, der kan løse sådan en opgave for dig! 

Dog, vil jeg anbefale dig kraftigt at betale pr. booket møde, og ikke pr. salg. - Når vi har booket mødet er resten op til dig, og vi har jo ingen garanti at du rent faktisk lukker nogle salg på de møder vi har skaffet dig. Derfor foregår betaling pr. lukket møde. 

-Simon

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

og hvad er typisk prisen per møde?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an' på produktet, og hvor mange møder man igennemsnit kan booke i timen. 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

okay.. kommer jeg ikke så langt med.. er de phoner I har fra KBH eller Jylland eller mix?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De sidder i udlandet :-) 

Men det er nogle af de skarpest inden for mødebooking ;) 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Udelandet? snakker de dansk? er det danskere eller hvad?

Er der nogen her fra Amino der har brugt jer og har været tilfredse? sorry har ikke fulgt med her på Amino i lang tid.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er absolut en fordel at den der ringer for dig er fortrolig med telefonsalg/mødebooking.

Du er velkommen til at få et gratis og uforpligtende tilbud på blandt andet telemarketing/mødebooking hos http://salop.dk/.

Venlig hilsen

Simon Johst

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)