Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til troværdighed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Nekiros.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Som overskriften indikerer, så søger jeg gode råd og tips til at opbygge troværdighed på min hjemmeside.

Pt. linker jeg via fodnoter til forskellige autoriserede og højkompetente fagpersoner for at dokumentere/uddybe noget af min viden.

Derudover har jeg selvfølgelig en kontaktside, hvor jeg hellere end gerne vil kontaktes.. 

Men er der andet, der kan tilføjes for at øge min troværdighed? Meget af min viden bygger nemlig på erfaring, hvilket ikke er det letteste at skulle dokumentere..

På forhånd tak!

Mvh Nicklas

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg ville gøre er at fjerne reklamer fra din side - det mindsker din troværdighed gevaldigt efter min mening.

F. eks dukker der på min skærm en masse elektronik op ved siden af dit "Symptomer og diagnose af anoreksi" indlæg.

Fra Glumsø
Tilmeldt 7. May 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Sparkel Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas.

Jeg mener, at hele opbygningen af sitet, giver en troværdighedsfølelse. Hvis du kommer ind på en hjemmeside, hvor du kan se at det hele er lavet på kort tid, eller med en dårlig opbygning af sitet og en fornemmelse af, at det er "hjemmelavet", så afholder det mig fra at benytte sitet. Derudover kan du også tænke meget i farvevalg, omkring troværdighed. Sort, grå og blå er oplagt til at skabe troværdighed.

Jeg har selv en webshop der sælger hesteartikler, og vi har kæmpet lidt med samme problematik. Det hjalp os, at give potentielle kunder, vores produkt i hånden, og via vores site citere dem, eller ligge billeder op, hvor de står med produktet. Det giver en opfattelse af, at produktet rent faktisk eksisterer.

Held og lykke med det hele Smile

Fra Nordhavn
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 31
Fra  ØkoNEMi Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok foreslå dig at skrive om dig selv. Hvad gør dig kompetent til til at skrive om anoreksi? Og måske tilføje adresse og telefonnummer.

ØkoNEMi - få en bedre økonomi

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Søren. Reklamerne gør at man lynhurtigt mister tilliden

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Jeg kan umiddelbart ikke tilgå hjemmesiden, da den er under opbygning?

Er du i gang med at lave rettelser?

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Nekiros.dk Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - både og...

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg er tilfreds med konceptet, som det er nu :-)

Så om det bliver retteler eller en total "overhaul", det må tiden vise..

Mvh Nicklas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)