Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger softwareudvikler med et højt kompetence niveau!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det besvarer spørgsmålet.. 

Det hjælper på det, men prøv evt. at hør om de 552 adspurgte er villig til at betale for produktet/ydelsen. 

Hvis de er det, ville du have nemmere ved at tiltrække udviklere da de kan se der reelt er et marked for det de skal kaste tid og energi i.

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at beskrive vores egne erfaringer da vi er helt nye i faget! 

Den ene af os er under uddannelse til kandidaten om kommunikation på de sociale medier

Jeg selv er færdig til sommer som service økonom. 

Vi forventer ikke du har erfaringer med andet end applikations udvikling da vi er ligeså nye i iværksætter branchen som du evt er.. 

Man skal starte et sted! :) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

keeperme:
Det er svært at beskrive vores egne erfaringer da vi er helt nye i faget! 
Så er det da ikke svært :-D.

Jeg synes godt om jeres gå-på-mod, og I virker også velforberedte. Tag de kritiske kommentarer positivt og forvent ikke, at der kommer en super-programmør og "redder" ideen. Måske skulle I overveje et lån, så der måske var lidt grundløn at tilbyde vedkommende? Måske skulle i lave det til et eksamensprojekt for en IT-studerende, som evt. kan fortsætte, hvis der er kemi osv.

Ja, man skal starte et sted! Held og lykke med det.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

keeperme:

Den ene af os er under uddannelse til kandidaten om kommunikation på de sociale medier. 

Jeg selv er færdig til sommer som service økonom. 

Har I overvejet at finde, en der ligesom jer selv, er studerende? Det tror jeg vil være et godt match.

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontakt til ITU som er københavns IT univeristet.. Her håber vi også på at få 1-2 som vil med. 

Men ville også søge her da jeg har fået at vide af diverse iværksætter succeser at det er her man finder hvad man søger- 

Indtil videre har jeg fået gode råd, og tak for dem ! 

Kom endelig med flere hvis det er :) Som ny i branchen suger man viden til sig :) 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)