Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo, Cpm, Addwords, ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

... Nok et par stykker  udover mig som er i tvivl, hvilken markedsføring virker....:-)

Hovedbeskæftigelsen for øjeblikket er i håndværker branchen. Renovering anlæg m.m. Nogen der har erfaring på det område, hvad der virker?

Det andet som er under "opbygning" er salg af bl.a. kort, kalendere m.m. engros,  detail ved ikke hvordan det skal gribes an endnu.

Meget åben for forslag, og helt andre ideér . Tak 

Hilsner

Michael     

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,
tjek din indbakke, sendt PM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville starte med en hjemmeside få lidt links til den 

lave lidt tekst den side og lave lidt nyheds blogging 

få oprette https://www.google.com/business/ side så findes man med gratis lokale søgninger

om AdWords og ligge op med meget SEO er en god ide , det ved jeg ikke om kan betale sig ,  et visitkort som en hjemmeside er og hvis har lidt kunderne kan man hurtigt anbefales videre i det netværk igen fra din hjemmeside er links til social medier især facebook kan gamle kunder jo sprede dit gode arbejde igennem så få især dette likes ikon på din hjemmeside .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

...Jo tak for råd, jeg prøver mig frem

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Jeg har drevet adskillige AdWords kampagner med succes indenfor "Håndværker branchen". Det har vist sig at målgruppen søger aktivt på behovet igennem Google, hvorigennem det derfor naturligt er værdiskabende at ligge synligt placeret i Googles AdWords´s display.

Dette giver selvfølgelig kun mening såfremt du har en fornuftig hjemmesiden at præsenterer for disse besøgende. Send mig gerne en mail for yderligere dialog omkring ovenstående, samt hvilke muligheder du har herigennem :-) Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk

Ha´en rigtig god dag.  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)