Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det bedste Ads plugin til Wordpress?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg bruger i øjeblikket Google's eget Adsense plugin til Wordpress.. Men det må da kunne gøres bedre end det her tænker jeg...? De reklamer i har på Amino ser i hvert fald meget federe ud..

Har i nogen gode råd til plugins eller lignende, så jeg nemt kan få endnu bedre reklamer på min hjemmeside?

På forhånd tak :D

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve se her

Der kan man læse om sådan noget. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke særligt brugbart - Men ellers tak :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen andre der har nogen mere brugbare svar? :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud er, at når man reklamerer på Amino, så uploader man selv sine reklamebilleder til en på forhånd angivet størrelse. Det fylder så begge sider (ét reklame billede på hver side) og samme i toppen. Der findes full-page reklamer, som fylder hele din side ud plus baggrund. Disse findes ofte på spil sites. (Computerspil etc).

Mit bud vil måske være at gøre din side til en infinite scroll, så alle kommer frem på skift når man scroller ned. Hver tredje eller fjerde rækker kan konkurrencen i midten så være skiftet ud med en kæmpe adsense på samme størrelse, hvis muligt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder teknisk.. Tænkte om der ikke blot var et plugin der virkede bedre end det Adsense leverer?


Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Det lyder teknisk.. Tænkte om der ikke blot var et plugin der virkede bedre end det Adsense leverer?

Tvivler stærkt på det. Så skal du se, om der findes ad netværker med full pages eller reklamer på ~800/800px eller hvor store de reklame billeder nu er.

Det med infinite scroll kan klares med plugin, men der er ingen garanti for, at dit tema understøtter det. Placering af reklamen kan der sikkert også findes plugin til. Du kan eventuelt prøve at se om nogen af disse plugins kan hjælpe dig https://premium.wpmudev.org/blog/plugins-optimize-ad-space/.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du uddybe hvad du mener med "virker bedre"? 

Design mæssigt kan jeg forstå du ikke er vild med googles ads design, så, hvad hvis reklamerne så slet ikke har design men bare ren html der så styles tilsvarende som sidens design? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)