Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemsyn af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg kunne godt bruge noget positiv og negativ feedback på min webshop

Www.woodartandcraft.dk

Hvad kan ændres og hvad virker godt?

På forhånd mange tak

Hilsen 

Stefan 

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nogle hurtige betragtninger :

Det ser ud til at være funktionelt, det er ikke svært at finde rundt i og man kan umiddelbart de ting man vil forvente som minimum.

Jeg synes ikke design passer til dine varer. Det er gråt i gråt og selvom man måske går efter at det skal være "stilrent", så synes jeg ikke du opnår det med dit design.

Billederne af produkterne kunne også være bedre. Det kunne være værre men det kunne også være bedre. Du kan evt eksperimentere med at fritlægge dem, men det virker til at ikke alle har helt godt lys, så kan godt være der skal helt nye billeder til.

Der mangler noget på forsiden til at inspirere og give en lyst til at kigge videre. Evt en video af kunstneren eller nogle beskrivelser af nye produkter. Og så noget om hvorfor Wood Art and Craft er noget særligt. Som den er nu virker det lidt som om forsiden ikke er lavet færdig.

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Tilmeldt 2. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input.

Hvilke farver ville du vælge istedet ?

Hvad syntes du om betalingsdelen, der stpr belat med paypal, ville det evt. skræmme nogle kunder væk ?

Selvom der står betal med paypal kan man stadig betale med normalt kort.

Hilsen

Stefan

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Nogle hurtige fra hoften:

  • Designet er en smule kedeligt og gråt (Også tidligere nævnt) Giv den gerne mere gas på farver. Tænk på din webshop som en oplevelse man lander på. Inspirer mig til at ville eje de ting du sælger. Tag nogle billeder for produkterne bliver "anvendt" i nogle hjem, osv osv.
  • Trykker jeg på "Webshop" i mainmenu, så er siden blank. Der kommer først varer når jeg vælger underkategori (Figuerer/Skåle/Sten)
  • Tilføj lidt liv til "Historie" siden. Billeder osv.
  • Golfspiller til 2500.- (Både som mand/dame) men jeg kan ikke vælge hvad jeg gerne vil have?
  • Jeg skal ret langt i handelsforløbet før jeg kan se fragtpriserne/købsbetingelser. Gør disse informationer tilgængelige uden jeg skal igennem hele processen.
  • Link til "Købsbetingelser" virker ikke. (Bliver bare ved med at loade)
  • Jeg tror mange vil afbryde handlen, når de ser at man kun kan betale med PayPal. Af en eller anden årsag, er danskerne ikke ville med denne funktion. Forsøg at find en løsning så du kan modtage Visa/Mastercard også.
  • Hvorfor kan man ikke ringe til jer? Hvorfor ved jeg ikke hvem jeg handler med? Der er ingen telefonnummer, adresse, cvr eller andre oplysninger på hvem jeg handler ved. 
  • Hvor er jeres logo

Det er en god start du har lavet, men tror du vil få flere resultater hvis du laver nogle af de ovenstående ændringer. Held og lykke med det :D

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan 

I bund og grund er det svært at komme med konstruktiv feedback udfra nuværende udgangspunkt, da jeg ved at du er meget låst af de rammer som din nuværende udbyder (Simpelsite) præsenterer dig for. 

Jeg vil uden tvivl mene at et forbedret design vil sælge dine produkter langt bedre. Når jeg siger forbedret så mener jeg er design hvor du visuelt bruger hele skærmen, og sætter dine produkter i fokus igennem fængende billeder. 

Det handler selvfølgelig om dine ambitioner. Jeg er bekendt med at det i visse tilfælde kan være vanskeligt at finde penge til at investere i sådan en løsning i opstartsfasen. Dog er det tit en god investering, da salget bliver derefter. 

Hvis du har spørgsmål til mulighederne er du meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk - Ellers ønsker jeg dig held og lykke med projektet :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville satse på at få et gennemtænkt flot design ,der findes massevis flotte design https://wpgurus.net/wordpress-store-themes/

jeg mistet helt lysten siden , et godt design synes jeg vil sælge siden meget bedre 

jeg kan ikke finde cvr nummer på hvis har det få det på siden 

husk lav gode titler på siden brug ikke kun domæne navnet og udnyt de 68 tegn som google viser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)