Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurts-Kassklade: Jeg kan ikke lave en "Fra kasse til Bank" i én linie?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Profilvideo Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil tage penge fra kasse og sætte ind i banken, kan det passe at jeg kan bruge 2 linier til det? Mvh. René
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke propgrammet men ja det kan sagtens passe - da begge sjældent kan vælges som modkonto. Der sker intet ved at bruge flere linjer - tag kasse i først f.eks. kredit og så bank i næste debet. Har du overvejet dinero?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Profilvideo Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Tak...

Cookie - John Hannover:
...Har du overvejet dinero? vh John Hannover

- Det må jeg lige kigge på...  

Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Profilvideo Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

- Nå? - Så får man 14dg PRO version hos Dinero...

- Kan man ikke undgå denne PRO Prøveversion, så man er sikker på hvad "Starter" versionen kan?

René Durin

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I Dinero bruger jeg kun een linie i kassekladden, når jeg flytter penge fra een konto til en anden.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

I Dinero bruger jeg kun een linie i kassekladden, når jeg flytter penge fra een konto til en anden.

- Kim -

Det har jeg også altid gjort. Har aldrig hafr problemer med det. Banken kan vel altid bruges som modkonto?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

KS71:

I Dinero bruger jeg kun een linie i kassekladden, når jeg flytter penge fra een konto til en anden.

- Kim -

Det har jeg også altid gjort. Har aldrig hafr problemer med det. Banken kan vel altid bruges som modkonto?

Samme her, i Summa

Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Profilvideo Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det osse spørgsmålet om ikke Kurts Kasseklade kan dette...

René

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Hvis du kontakter vores support via support@dinero.dk, eller vores chat support som du finde i højre hjørne på vores hjemmeside, vil en af vores supportere slette din gratis PRO licens. Vælger du ikke at få slettet din PRO licens, vil du automatisk gå tilbage til gratisbruger efter de 14 dage - selvfølgelig uden skjulte gebyrer og lign.

Med hensyn til din kassekladde, vil du i Dinero kunne nøjes med at lave en linje, når du bogfører flytning af likvider mellem beholdninger. Alternativt kan du benytte dig af vores smarte skabelon "flyt af penge mellem beholdninger", som du finder under bogføringsfanen.

Skulle du få lyst til at give dig i kast med Dinero, kan vi også sørge for at din åbningsbalance fra Summa bliver overført til Dinero. Denne service er ligeledes gratis. Du kan skrive dig om her: https://dinero.dk/vi-flytter-dit-regnskab/ , og så vil du biive ringet op :-)

Jeg håber du får en fortsat dejlig weekend.

De bedste hilsner.

Dinero support.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)