Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop flere sprog.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er.

Vi skal til at skifte vores nuværende OpenCart løsning ud, da den ikke er optimal på flere sprog. Vi har behov for et system som selv sender kunderne til rette "sprog" og "valuta". Vi har enten PrestaShop eller Magento i pipeline.

Vi håndterer meget trafik, men få produkter. Så eventuelle indput til andre løsninger modtages gerne :-). Alfa omega er blot at den kan håndtere 5 sprog og kan sende de pågældende lande til de pågældende sprog/valuta.

Venligst, Daniel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Vi har opsat rigtig mange multisprogsløsninger til vores kunder i WooCommerce med integration af WMPL. Herigennem har vi rigtig god erfaringer. At I har meget trafik bør ikke påvirke jeres valg af CMS, da det primært vil stille krav til hosten. 

Hvis I har interesse i at høre omkring jeres muligheder for en WooCommerce løsning er du meget velkommen til at kontakte mig direkte på tlf. 69 69 11 34 eller på mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Se et større udvalg af vores mange kundereferencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Ha´en rigtig god dag. 

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 35
Fra  TIAGRO Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel!

Når vi laver "flersprogs" webløsninger benytter vi oftest Wordpress med WPML, alternativt kan Mangento også håndtere flere sprog og valutaer på fornuftig vis.

De moderne CMS'systemer er blevet væsentligt bedre til at håndtere store mængder traffik, gennem de seneste år; dette bliver ikke jeres issue. 

Vi vil med glæde give et skarpt tilbud på jeres opgave. 

Go' Kristi himmelfartsferie!

 [Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

TIAGRO - Vi producerer digitale løsninger til private og virksomheder! 

Se mere på www.tiagro.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner du godt nok, at du primært har Magento eller Presta i pipeline. Bare af rent nysgerrighed, hvad er årsagen til at Woocommerce ikke overvejes?

Til Woocommerce kan jeg anbefale en gratis løsning: qTranslate X plugin, som jeg selv har været en aktiv koder på. Kombiner det eventuelt med qTranslate X slug - som gør at du kan opsætte forskellige URL'er til hvert sprog (det er vigtigt for SEO), qTranslate Woocommerce integration og SEO Yoast Integration, afhængig af hvilke plugins du bruger.

Jeg syntes personligt at gratis plugins er at foretrække - hvis de selvfølgelig lever op til en okay standard, som jeg syntes er tilfældet med qTranslate X

Opsætningen er faktisk lige til, men skulle der opstå problemer, eller er du i tvivl om noget, kan du bare sige til :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)