Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slack #StartupDK kanal for iværksættere og selvstændige

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har lavet en slack kanal #StartupDK, for iværksættere, selvstændige og freelancere. Lige nu er der kun to kanaler, en generelt, og nyheder, hvor der automatisk bliver opdateret med nyheder fra diverse relevante nyheds medier omkring iværksætteri og business. Jeg håber så at vi i fællesskab, kan få skabt et par kanaler mere, hvor der kan diskuteres, diverse emner indenfor dette område.

Den Engelske udgave #Startup, har stor success, og jeg håber lidt vi kan få skabt noget af det samme, men hvor der kommunikeres på Dansk. Det er selvfølgelig helt gratis at joine!

Hvis du ikke ved hvad slack er, så finder du noget mere info på det her: https://slack.com/ Det er nemt og hurtigt at komme igang. Klienten kan køres via browseren, på mobilen, eller via en desktop app.

Er du interesseret i at joine, så kan du få en invite her: http://startupdk.stamplayapp.com/

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke mange der havde interesse i sådan en kanal :)

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke længe du holdt den kørende. Har først lige set tråden nu, og stod lige og manglede en sådan kanal. Er du frisk på at åbne den igen? :)

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanalen eksisterer da stadig - der er bare ikke rigtig nogen aktivitet kan jeg se. Kom da endelig ind, så kan vi se om vi ikke kan få lidt gang i den :-) 

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah ok, den fejlede første gang jeg klikkede på linket :P

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)