Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside og google, det er virkelig en jungle ...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  DSmurer&malerfirma Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

For det 1. jeg er IKKE noget IT geni, og jeg har langt om længe kæmpet mig igennem for at lave min nye hjemmeside ..

Den er NÆSTEN færdig !! (ved godt der skal ligges meget mere arbejde i den) www.DSmurerogmaler.dk 

Fedt, tænkte jeg så, så kan kunderne finde mig nu ..... øhh nej. 

Man søger jo på google, og søger jeg på Murer eller Malerfirma .. Maler Juelsminde eller ligemeget hvad, den findes bare ikke på google :-( 

Kontaktede så min hjemmeside udbyder www.one.com for at hører om det var mig der havde gjort noget galt, fik jeg at vide, at de ikke havde noget at gøre med at få min side på google  .... Hvad gør en dygtig Maler, med meget lidt IT erfaring ???? (og med nystartet firma, så ikke så mange penge til at "købe" adgang til google) ??? Gode råd modtages MEGET gerne :-D 

mvh Gitte 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Gitte78:
Hvad gør en dygtig Maler, med meget lidt IT erfaring ???? (og med nystartet firma, så ikke så mange penge til at "købe" adgang til google) ??? Gode råd modtages MEGET gerne :-D

Hej Gitte

Jeg kan godt forstå dine frustrationer, men din nye hjemmeside er kun et lille skridt på vejen. Det største og sejeste træk er markedsføringen af din nye hjemmeside. Uden online markedsføring vil svare til, at du åbner en malerbutik inde i en baggård - gemt af vejen for potentielle kunder.

Det er selvfølgelig vigtigt, at din hjemmeside er indbydende for at kunne generere leads - og der halter du altså. Så inden du bruger for meget energi og penge i online markedsføring, bør du altså få 100% styr på din hjemmeside.

Når din hjemmeside er 100% i orden, skal du få skrevet professionelle og 'søgemaskinevenlige' tekster med fokus på lokal søgemaskineoptimering, som du kan læse mere om her. Løbende bør du arbejde med SEO og alt hvad det indebærer.
Jeg vil også anbefale dig, at du får sat et par gode og effektive kampagner op i Google Adwords målrettet dit geografiske område og re-marketing. Det gør det muligt for potentielle kunder i dit område at finde dig.

Der er lang vej - men det om at komme i gang :) Husk, at få sat Google Analytics op hurtigst muligt. På den måde kan du spore alt f.eks. daglige besøg og kundehenvendelser. Det giver dig mulighed for at følge med i om markedsføringen er pengene værd - du skulle jo gerne tjene mere end du har udgifter for.

Når alt ovenstående er på plads kan du overveje Facebook annoncering med re-targeting. Det giver dig mulighed for at annoncere overfor brugerne i Facebook, som tidligere har besøgt din hjemmeside.

Jeg håber, at det gjorde dig lidt klogere. Der er rigtig mange ting, som du bør arbejde med. Hvis du har spørgsmål eller brug for uddybende svar, er du meget velkommen til at skrive til mig.

God arbejdslyst.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte, 

Jeg vil mene at jeg kan hjælpe dig igang imorgen "helt gratis" :) Du får sandsynligvis et opkald fra mig imorgen, hvis det er ok med dig? 

Vh, 

Meal4U.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink Du skal have sat dig ind i SEO. det er der intet gjort på din side indtil nu.

Kopierer linket, herunder

view-source:http://www.dsmurerogmaler.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Som de andre også skriver, skal du igang med SEO-arbejdet. 

Vi er et digitalt bureau, og vi vil gerne hjælpe dig igang uden beregning. Du kan fange mig på kasper@toftbraun.dk

Vi kan hjælpe dig igang med lokal SEO og On-Page SEO.

Mvh
Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  DSmurer&malerfirma Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :-)

tjaa, jeg må nok indrømme at jeg er helt "grøn" i alt det her, men i skal have 1000 tak for jeres svar.

Jeg må igang, og se om jeg kan få opbygget noget "reklame" omkring min side ... 

Det der nu er lavet på siden indtil videre, ved godt det ikke er meget (selvom det har taget langt tid) 

hvad syntes i om det ?? 

 God helligdag til jer Wink

mvh Gitte 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  DSmurer&malerfirma Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Kasper, det er virkeligt pænt af dig ...

Jeg skriver lige til dig Wink

mvh Gitte

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt dig lidt ind i SEO. Evt ved selv at oprette nogle links på etablerede hjemmesider, der henviser til din egen hjemmeside vil Google helt naturligt komme forbi og indeksere den. Efter Google er stødt på et link til din hjemmeside vil den typisk dukke op på Google i løbet af nogle dage. I forbindelse med denne gennemgang kigger Googles robotter også på hvilke links der er på hjemmesiderne og hvor de peger hen. Er der links der henviser til nye dokumenter eller hjemmesider følger robotterne automatisk disse links.

Den hurtigste og bedste måde at tilmelde din side til Google er som sagt gennem links fra andre sider. Vælger du at bruge Google egen tilmeldingsformular, ja så kommer du typisk til at vente meget længere før Googles robotter kommer forbi. Dette skyldes at du bliver sat ind i et køsystem. Undgå derfor at tilmelde direkte hos Google, dette anbefales af praktisk talt alle der arbejder professionelt med søgemaskineoptimering

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Gitte,

Læs lige Simons svar igen, han kommer nemlig ind på noget meget vigtigt: din hjemmeside som den ser ud nu, er IKKE i orden. Penge brugt på markedsføring, er derfor penge direkte ud af vinduet. Hvis jeg fandt din hjemmeside via Google, ville jeg klikke væk fra den i samme øjeblik jeg så din forside. Sorry.

Alle som tilbyder dig SEO-arbejde og markedsføring på nuværende tidspunkt, har simpelthen ikke rent mel i posen, så pas meget på hvem du tager imod tilbud fra.

En prof. hjemmeside kan du få lavet for få tusinde kroner. Brug de penge, før du kaster flere penge efter projektet.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ud fra min erfaring skal du ikke forvente at din gør det selv hjemmeside evner at konvertere de besøgene til kunder.

Det vil derfor være spildt arbejde / penge at begynde at arbejde med seo på nuværende tidpunkt.

Jeg vil i stedet anbefale dig at finde en freelancer til at lave dig en moderne hjemmeside, som er konverteringsoptimeret og hvor det mest basale onsite seo er på plads.

Hvis du oprettet opgaven på http://www.amino.dk/freelancer/ vil du få mange gode og billige tilbud.

Vælg en freelancer med mange gode anmeldelser og som kan vise mange referencer.

Nøgleordne er: Moderne hjemmeside, Konverteringsoptimering og Onsite SEO.

---

SEO kræver tålmodighed, da det let tager flere måneder at opnå gode resultater.

Du skal forvente meget konkurrrence på google med dine mest relevante søgeord, så du bør overveje at sætte penge af til køb af reklamer på google.

(de 3 øverste i et søgeresultat er betalte annoncer)

Du kan få gratis hjælp af google til at lave og optimere dine annoncer. https://www.google.dk/intl/da/ads/ 

---

Da du er interesseret i gode placeringer på lokale søgeninger, vil det være en god idé at oprette dig på https://www.google.dk/intl/da/business/ 

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)