Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Voice Message Forældet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere skriver angående en ide jeg har gået med i et par uger.

Det drejer sig om Voicemails / Telefonsvare som jeg mener er ved at være forældet. Har fornemmelsen at mange folk ikke længere bruger det som det var tænkt,  og de finder det nærmest lidt besværligt og ringe denne service op for at aflytte deres egne voicemails. Så jeg ser derfor en mulighed i at få lavet en applikation, som en slags service der komprimere filerne/voicemails om til en lyd fil og sender dem i en besked, som du så som forbruger åbner som en hvilken som helst anden besked og trykker play og aflytter voice mailen. Man kunne måske, jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men få lavet et slags filter som, kan sortere alle de “unødvendige" opkald fra, så man kun nøjes med at få beskeder på noget, som rent faktisk har relevans. Der vil især være noget at hente i business folk, som er afhængige af telefonen, men sågar også kendisser som også dagligt modtager flere 100 voicemails, hvor af 90 af dem er folk der råber og skriger. 
Mit store problem ligger så i, at jeg ikke ved hvor jeg skal tage fat hvilke ressourcer jeg skal bruge og hvor meget det vil koste.
Håber der nogle gode input
Mvh Nicki Torp Hansen
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Man ringer da ikke op til en voicemail/telefonsvarer længere, gør man? 

På min iPhone ligger de da i en inbox og jeg kan afspille dem når jeg vil. Jeg bruger Google Voice til firmatelefon, og der ligger voicemails også i en inbox hvor jeg kan afspille dem fra. 

Under alle omstændigheder, så kræver din ide jo nok et interface til teleudbyderen, for det er vel hos dem beskederne ligger lagret, ihvertfald indtil de bliver hentet ned til hvorend de skal lagres/behandles i dit system. Så første skridt er vel at undersøge hvordan du får adgang til folks voicemail, og det er sikkert forskelligt fra udbyder til udbyder.

Min største bekymring er måske, at du forsøger at løse et problem der ikke eksisterer.

Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten tak for din besked gav mig da lidt at tænke over. Følte der var et problem men det har nok mest handlet om u viden inden for emnet og at jeg ikke har undersøgt sagen nok for var ikke klar over disse værktøjer lå på hylden allerede. Men tak for din tid og forsat god aften.

Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)