Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik på download af apps de sidste 5 år i Danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste dette henne, så jeg prøver her. Er der nogle der ved om det er muligt at finde et sted hvor man kan trække statistik på antal af downloadede apps i Danmark over de sidste 5 år samlet set. 

Tusind tak på forhånd!

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det er tal de vil dele med alle.

Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Heller ikke bare helt generelt? Det er fordi jeg er ved at lave en sammenligning af det tyske og det danske marked og jeg kan godt finde statistikker fra det tyske marked over antal af downloadede apps for de sidste 4 år, men bare ikke umiddelbart fra det danske.

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

steffapop:

Heller ikke bare helt generelt? Det er fordi jeg er ved at lave en sammenligning af det tyske og det danske marked og jeg kan godt finde statistikker fra det tyske marked over antal af downloadede apps for de sidste 4 år, men bare ikke umiddelbart fra det danske.

Hvis jeg var Apple eller Google ville jeg ikke offentliggøre det, med mindre jeg kunne bruge det i PR sammenhæng. Det er heller ikke noget Danmarks Statistik laver statistik over.

Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ræsonnement giver dog ikke så meget mening når man kan finde statistikken fra andre lande :)

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)