Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på opstart af virksomhed der råder over folks økonomi.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

VIRKSOMHEDSIDE

TRYGHED SÆLGER

-          Og hvordan ved jeg det? Det gør jeg fordi at jeg ville have givet næsten hvad som helts for at have haft økonomisk tryghed 2 år tilbage, jeg skyldte flere penge end jeg nogensinde havde haft, jeg havde intet økonomisk overblik.  Jeg ønskede økonomisk tryghed i det med at jeg har en til at sørge for mine regninger bliver betalt, en der ”råder” over mine kontoer og som fortæller mig mit rådighedsbeløb, hvad må jeg, hvad må jeg ikke, kan jeg tage ud og rejse i næste måned, hvor mange penge skal jeg sætte til side hver måned for at jeg kan gøre ”dette” eller ”dette”. En der investerer mine penge, en der råder over alt der har med økonomi at gøre, en der flytter mine penge fra konto til konto, en der ringer til mig når jeg bruger for mange penge, men hvordan, hvordan skal jeg starte dette op, skal kunderne betale et månedligt beløb til en ”revisor” for at få disse ting gjort, eller hvordan?

-          Så en lang historie kort. Jeg ville have en til at styre min økonomi, og dette gav mig ideen til at starte dette.

Overvejelser og feedback jeg har fået på det seneste. ( Jeg arbejder i øjeblikket på at få svar på dem alle)

-          Hvad skal det koste kunderne at have denne aftale(en månedlig betaling, en engangbetaling hvert kvartal?)  

-          Skal jeg have nogen revisorer med indover?

-          Hvordan får jeg aftalerne i orden?

-          Vil kunderne være trygge med at overlade deres privat økonomi til en komplet fremmed person?

-          Hvilke ”rammer” skal man have kunderne ind i for at de overlader deres komplette økonomi?

-          Hvordan overbevises de om at man rent faktisk kan klare opgaverne?

-          Skal der flere personer indover og hjælpe til? 

Hvad synes i? Kom gerne med feedback. :)

- Jeg søger også folk der har tidligere erfaringer med gælds rådgivning, budget, og generelt bare økonomi, så er du interesseret i at blive en del af dette når ideen er blevet fin pudset, så send gerne en email på bbstark@live.com 

De bedste hilsner til dette fantastiske forum

Bob Stark 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du - som du beskriver det i din gældsrådgivning råder over privat personers økonomi og ikke bare henviser - så er der mange regler du skal følge for overhovedet at måtte dette https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=152128 

Derudover håber jeg da ikke ret mange vil lade en helt fremmed uden rådgiver ansvar og dybtgående uddannelse råde i dybden om økonomiske forhold. Så kunne jo en hver med 1 år på CBS kaste sig ud i det - så ja - du skal givet satse på, at få revisorer og ligenden på banen. Kommer du - uanset hvor dygtid du kan være, alene ned i en bank, eller til forhandling med en kreditor, så vil du ikke have mange chancer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have for linket John, det er ihvertfald vigtig viden jeg vil sætte mig til at læse. Jeg er sat lidt ind i det hele om at det kan være noget mere komplekst end bare lige som sådan. 😃

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og igen John, lige nøjagtigt. Jeg vil have revisorer på banen og med i virksomheden. 😃

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)