Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering til kunder ??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner,

Jeg er ved at starte en online webshop, hvor jeg vil sælge tøj. Mit spørgsmål vedrører levering til mine kunder. Kender I til nogle gode aftaler der kan laves med Post Danmark eller andre?(Det skal siges at jeg er nybegynder på området her)

God dag,

/Malte

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Malte

Hvis ikke du allerede har fået levering af produkter på plads, så kunne du overveje det, hvis du har kørekort, om du ikke selv kunne køre varerne ud til kunderne. I starten er der jo højest sandsynligt ikke meget travlt og det vil også blive mere personligt og velset af kunderne, tror jeg.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

controlf8:

Hej Malte

Hvis ikke du allerede har fået levering af produkter på plads, så kunne du overveje det, hvis du har kørekort, om du ikke selv kunne køre varerne ud til kunderne. I starten er der jo højest sandsynligt ikke meget travlt og det vil også blive mere personligt og velset af kunderne, tror jeg.

Så hvis han bor i Købehavn, og der er en kunde i Ålborg, så futter han bare lige afsted i bilen?

Det holder jo ikke.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wink Så fru Hartmann afstandene bliver vel kortere og kortere.

Men det personlige kan vel ikke benægtes ?

Derfor kun 4 stjerner denne gang YesMen afstanden til 5 stjerner er ikke stor Wink

Tilmeldt 3. Apr 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en transport virksomhed og en vogn., hvis du har større leveringer, kan jeg godt trylle en god pris til dig.. Men hvis det er små pakker er gls en billig løsning

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I BY LUX plakater bruger vi i dag Post Danmark, men med deres seneste udmelding af leveringstiderne, så vil jeg ikke længere anbefale dem, men tænker i stedet at GLS kan være en billig og god løsning for dig/os.

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Fru hartmann

Jeg fik ikke nævnt afstanden selvom jeg havde tænkt på den, men man ko jo køre de "små" 200 km og give kunden et visitkort ved fremmøde. Og alt dette kun af ren og skær interesse (man har tiden til det, og man vil gerne bruge tiden på at blomstre sin webshop). Ideen ser lidt dum ud, men det er netop det der er meningen at man som ny virksomhed/shop vil gå den ekstra mil for at gøre sig bemærket. Lad os sige man har 10 kunder. Så kan man lave en slags "kø" liste. Den der bor tættest får sin pakke først osv.. Du vil jo kunne hurtigt få afleveret minimum 4-5 pakker på en dag eller flere, hvis ikke du skal til Jylland. Og lige netop dét, tror jeg kunderne vil blive glade for. Når der så kommer/hvis der kommer mere gang i biksen, så kan man ty til post danmarks løsning.

Er klar over at der naturligvis er nogle udgifter forbundet med denne måde, men det er jo glæden og kærligheden til sit nye arbejde der driver en :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wink Er bange for control8. det er en dyr markedsføring du er ved at sætte igang.

Der er ikke mange nystartede der vil overleve længe på dine anbefalinger.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at prøve og komme med noget der rent faktisk kan bruges, så vil jeg foreslå at du kigger på pakkelabels.dk - som har nogle rigtig gode priser for nystartede og små virksomheder. Coolrunner.dk (DAO) er også ved at blive en rigtig god spiller på markedet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja jeg kender dem begge.Yes

Men de kører ikke samme idiotiske koncept, som controlf8  foreslår.Wink

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)