Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering til kunder ??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner,

Jeg er ved at starte en online webshop, hvor jeg vil sælge tøj. Mit spørgsmål vedrører levering til mine kunder. Kender I til nogle gode aftaler der kan laves med Post Danmark eller andre?(Det skal siges at jeg er nybegynder på området her)

God dag,

/Malte

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Malte

Hvis ikke du allerede har fået levering af produkter på plads, så kunne du overveje det, hvis du har kørekort, om du ikke selv kunne køre varerne ud til kunderne. I starten er der jo højest sandsynligt ikke meget travlt og det vil også blive mere personligt og velset af kunderne, tror jeg.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

controlf8:

Hej Malte

Hvis ikke du allerede har fået levering af produkter på plads, så kunne du overveje det, hvis du har kørekort, om du ikke selv kunne køre varerne ud til kunderne. I starten er der jo højest sandsynligt ikke meget travlt og det vil også blive mere personligt og velset af kunderne, tror jeg.

Så hvis han bor i Købehavn, og der er en kunde i Ålborg, så futter han bare lige afsted i bilen?

Det holder jo ikke.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wink Så fru Hartmann afstandene bliver vel kortere og kortere.

Men det personlige kan vel ikke benægtes ?

Derfor kun 4 stjerner denne gang YesMen afstanden til 5 stjerner er ikke stor Wink

Tilmeldt 3. Apr 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person