Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner og idéer

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Som rigtig mange andre, sidder jeg og gør alt for at finde på en god idé så jeg kan få startet min egen virksomhed.

Men det er f****** svært at komme på den rigtig gode idé.

Min situation lige nu er, at jeg har en sjat penge og en helveds masse tid, som jeg gerne vil udnytte og proppe i en virksomhed, men idéen er der bare ikke.

Jeg får 1000 idéer om ugen og et par stykker af dem har da også været tæt på at blive til virkelighed, MEN når så man går i dybden med dem, viser det sig faktisk at det ikke er så god en idé alligevel. Eller også finder man ud af at idéen var i børsen for en uge siden. 

Mine største kompetencer er at jeg er super kreativ og hurtig til at få gjort gode idéer til endnu bedre idéer og så er jeg villig til at smide ALT min tid i en virksomhed.

I har sikkert læst en masse lignende indlæg, men nu prøver jeg altså bare.

Så skriv til mig hvis du står og mangler en partner som mig til din virksomhed/startup. Eller har det på samme måde som mig, og måske kunne bruge en sparringspartner så vi kan finde på idéen sammen. Dog ville det være et kæmpe plus hvis du havde noget erfaring.

Mvh

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg ser dig skrive noget som dette: Eller også finder man ud af at idéen var i børsen for en uge siden.
Så er jeg nødt til at sige, at du fokuserer alt for meget på den unikke ide. Find ud af hvad du brænder for, og gør det bedre end konkurrenterne, det betyder ikke så meget at andre har fået den samme ide, bare markedet ikke er totalt overrendt.

Thorborg siger det meget godt i denne video:
https://www.ivaerk-tv.dk/ideer/martin-thorborg-den-gode-ide-betyder-intet

Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det har du fuldstændig ret i, problemet med denne idé var at jeg ikke havde nok erfaring og når jeg fortalte folk om idéen, bakkede de ud med det samme da den allerede eksisterede. Min ville derfor bare ende med at være en ren kopi. Ville fx heller aldrig lave en ren kopi af UBER eller AirBnB.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvori består dine evner?

Kan du programmere? eller webdesign? Ideer har jeg ofte haft nogen af, men jeg mangler bare blandt andet ovenstående evner.

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare at komme i gang med et eller andet, fremfor at skulle opfinde den dybe tallerken, der jo som regel er opfundet en milliard gange.

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ven Du har en kæmpe gave- du er problem knuser. Helt sikker på at hvis du ser/ får et problem - har du løsning inden for 5 min. Mange gang er dine ide er billigt og vil Spar tid . Kommer du forbi en tomme lokal kan du sætte butikken i denne med dette sammen. Nogen gang med navn og det hele..... Har jeg ret ?
God ide er ikke værd noget er BULLSHIT.
Dem som tror på dette er fuld af sammen.
Du mangler er mentor og retning du skal fokus dine energier i.
Husk - når du laver en Business case lave en exit med det sammen og start med exit i dine elevator tale.
Finde dig selv eller Find dig i BULLSHIT.

Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivrksttr

Hvorhenne i Landet befinder du dig? Hvilke personlig styrker besidder du? 

Mvh. J.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du gør lyder faktisk rigtig, at snakke om din ide og derved få den valideret. Bliv ved med det, på et eller andet tidspunkt tænker jeg du får 'den gode ide' og dine 'peers' vil sige det samme. 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være svært at komme i gang, hvad er dine personlige erfaringer? Hvad er kan du? :)

Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej June,

Jeg befinder mig i København.

Mine styrker ligger i min kreativitet og viljen til at komme igang og være selvstændig.

Har desværre ingen erfaring ud over mine mislykkede apps.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)