Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Danmarks fedeste cyklende højtaler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg skal til at igang med et projekt som består af en Christiania cykel som har indbyggede højtaler, lasere, blitz og dioder.
Jeg havde tænkt at bygge højtalere i ladet så de stikker ud på begge siderne af ladet. Mine tanker var at smide en stor og en lille højtaler på hver side en bas og to små højtaler foran. Jeg kender ikke meget til hvor gode og hvor højt højtaler spiller og vil høre hvad folk tænkte man kunne smide i i sådan en satan af højtaler, bas, dioder, lys, blitz, lasere.
Ang batteri vil jeg bygge kasse/kasser alt efter hvor mange batterier jeg skal bruge. Tænkte på bil eller lastbil batterier. Vil som minimum gerne kunne havde den kørende 12-14 timer af gangen hver anden dag i 2 måneder

Hvis folk har gode ideer til hvordan jeg kan byggede eller ideer til looket så skriv gerne.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have nogle seriøst store batterier hvis du skal spille 12-14 timer uafbrudt med høj volume.

En forstærker til 12 volt kan nemt trække 1000 watt peak, antaget den trækker 2-300 watt ved alm brug vil et alm bilbatteri på 80amp/h kun kunne holde skidtet kørerende i 2-4 timer ca. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)