Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ØV, skal lukke grundet navnet. Overdragelse af domæne.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg giver her en lille advarsel til alle nye iværksættere så de forhåbentligt ikke laver samme fejl som mig.

Jeg er ejer af et lille firma som hedder Tryg-IT. Vi sælger IT services og computere til private samt erhverv.

Jeg kendte da jeg startede firmaet ikke rigtigt noget til varemærkeloven, men jeg tænkte at det forhåbentligt ville gå at kalde mit firma noget med Tryg, på trods af at der er et andet større firma i Danmark som også hedder noget med 4 bogstaver og sælger forsikringer. (Jeg ved at jeg muligvis underdriver her).

Nå men jeg tog chancen alligevel...

Firmaet er nu oppe og køre og alt spiller bare, og hjemmesiden er blevet ganske god synes jeg.

Jeg er nu blevet kontaktet af forsikringsfirmaet som beder mig om at stoppe med brugen af navnet Tryg-IT samt at jeg skal overdrage mit domæne tryg-it.dk til dem ellers kommer der en sag ud af det.

Man skal som ny iværksætter tænke sig om angående sit navn og valg af domæne (se også anden sag her:http://peter.binderup.dk/2009/11/21/ejeren-af-dom%C3%A6net-orango-dk-skal-overdrage-det-til-orango-nu/

 Jeg ved godt at det ikke var særlig klogt af mig at vælge et navn som Tryg-IT, men nogen gange tager man en chance. Og nej jeg ønsker ikke at ændre navnet lige nu. Det er for besværligt og jeg har gang i andre ting i stedet :)

Jeg lukker nu firmaet og ønsker alle jer andre held og lykke.

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryg-IT:
Jeg lukker nu firmaet og ønsker alle jer andre held og lykke.
Hvis brugere er tilfredse tror jeg ikke rigtig på at navnet er det afgørende.

Prøv lige at forklare hvorfor du laver indlægget - for at få sympati ... eller hvorfor?

PS Dit domæne er stadig flyvende - burde du ikke pille det ned hurtigst?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal der virkelig ikke mere til før du drejer nøglen og lukker lortet? Sorry, det er sgu for sørgeligt.

Køb et nyt domæne for 45kr, ændre navnet gratis, og så er du flyvende igen.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal lukke? Du mener vel ønsker at lukke. De kan jo ikke tvinge dig til at skulle lukke dit firma og ændre navn. 

De sagsøger vel i øst og vest ALT der hedder tryg, som de gode firmaejere de er. Gad vide om de vil acceptere noget som helst der hedder Tryg i firmanavnet. Lidt ligesom Tivoli, "sjovt" nok 2 fuldstændigt generiske betegnelser og helt almindeligt brugte ord, som de på ingen måde bør have ekslusiv ret til, men kan forsøge at have det qua deres enorme hær af advokater og jurister, som kan tryne enhver og skræmme dem til stilhed Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har TRYG egentlig en sag? Tryg er et almindeligt udtryk for en følelse - og branchesammenfald er der ikke......

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Whiskey:

Har TRYG egentlig en sag? Tryg er et almindeligt udtryk for en følelse - og branchesammenfald er der ikke......

Søger man på cvr.dk er der mange firmaer med ordet tryg. 

Tryg-Byg

Tryg Distribution

Tryg Læring

...

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:

Har TRYG egentlig en sag? Tryg er et almindeligt udtryk for en følelse - og branchesammenfald er der ikke......

Mener det var boligportalen, der kaldte sig MyHome.dk og det fik Home da en sejer med at få overtaget. 

Men slå dog en aftale af med dem - at siden de ikke skal bruge det - vil du godt bruge det som viderestillingsdomæne til at gøre opmærksom på at du har skiftet navn. 

Det vil de højst sandsynligt acceptere, eftersom at du så allerede har "forklaret" at du ikke er en del af TRYG

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tryg-IT:
Jeg er nu blevet kontaktet af forsikringsfirmaet som beder mig om at stoppe med brugen af navnet Tryg-IT samt at jeg skal overdrage mit domæne tryg-it.dk til dem ellers kommer der en sag ud af det.

Hvis ellers der var den mindste kampgejst i dig så tag da den sag med sindsro. Du har intet at tabe ?. Og hvorfor tror du egentlig de henvender sig direkte til dig i stedet for at bare køre sagen ?. Ja de ved jo udmærket at de får meget svær ved at vinde sagen så lidt skræmme teknik klarer problemet. Og på dig ser det så ud til at virke efter hensigten.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryg-IT:
samt at jeg skal overdrage mit domæne tryg-it.dk til dem ellers kommer der en sag ud af det.

Tryg-spasser

Tryg-idiot

Er ledige, så man får jo helt lyst til at købe dem og se hvad der sker Skype-BigSmile Skype-BigSmile Skype-BigSmile 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Mener det var boligportalen, der kaldte sig MyHome.dk og det fik Home da en sejer med at få overtaget. 

Ja - men der er der også tale om boligbranchen.....

Jeg kender en brugsforening som hedder Tryg - den fyldte 100 år sidste år. Jeg er sikker på at slår man "Tryg" op i cvr - så vil du finde mange virksomheder som har Tryg som en del af deres navn....

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)