Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at lave en webshop - hvad koster det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig, at starte en fin webshop op med ting til graviditet og baby - håber jeg kan trække på lidt erfaring fra jer andre.

Hvilke forskellige udgifter er der i forbindelse med oprettelse af hjemmeside og vedligeholdelse? Det skal gøres billigst muligt, men skal selvfølgelig se godt ud og være funktionelt.

Hvor meget køber man typisk af de leverandører, som man indgår samarbejde med i starten? Hvor stor skal startkapitalen mon være?

Venligst Maria

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

en fornuftig webshop koster nok omkring 10000 med det hele. Du kan få det billigere hvis du går på kompromi med kvaliteten og du kan også betale mere for en større løsning men jeg syntes det er et fornuftigt budget til en nystartet webshop.

Evt. kan du prøve kræfter med shopify og mangento som er hostet løsninger hvor du hurtigt kan komme igang med et færdigt tema og se om det er noget for dig. Når du har leget med disse løsninger kan du øge dit budget så du kan få en mere professionel side.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria 

Du kan få udarbejdet en webshop for beløb mellem 500 kr. og en million. Det handler i bund og grund om dine ambitioner og behov :-) 

Vi udarbejder rigtig mange webshops på vegne af vores kunder. De fleste af vores første-gangs webshopkunder er iværksættere, der ønsker få gøre en helhjertet indsats, men som samtidig ikke har uendelige midler. Vores kunders løsninger bliver udarbejdet i det meget populære WordPress CMS. Du kan se et stort udvalg af disse på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Du kan læse mere om vores iværksættervenlige webshoppakke på følgende link: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop Kontakt mig endelig uforpligtende for en dialog omkring dine muligheder. Du kan fange mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller direkte tlf. 69 69 11 34.

Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke med dit projekt :-) 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Læg et realistisk budget før du starter. Udgifterne til en webshop og varelager er spildte hvis du f.eks. ikke har midler til at markedsføre den og/eller få den søgemaskineoptimeret. Du kan have verdens flotteste webshop, men hvis ingen finder den sælger du intet. http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2016/04/04/din-hjemmeside-har-ingen-v-230-rdi.aspx

Hvor meget man skal bestille hos leverandører er meget forskelligt, og man kan ikke sige noget generelt om det. Husk at hvis du importerer uden for EU skal du importregistreres. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)