Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Qsite hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og skal lave en hjemmeside, og fandt siden Qsite.dk der har gratis hjemmesider.

Er der nogen der har nogle erfaringer med Qsite, eller har i andre sider der kunne være interessante??

Jeg skal bare have en meget simpel hjemmeside, uden nogen fanci tilføjelser.

Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas,

Vi har ingen erfrainger med Qsite.dk, men jeg vil da gerne lige gøre opmærksom på vores nye service hvor du kan lease din hjemmeside til en ret lav fast pris om måneden, alt inklusiv.

Vi kan levere en simpel side med et unikt design opsat i wordpress til 189,- pr. måned og 299,- i oprettelse også betaler du kun 1 gang om måneden. Prisen er inkl. hosting, mail, vedligeholdelse samt hvis du skal have ændret noget tekst eller nogle billeder, så sender du os blot en mail, også gør vi det for dig, indenfor 2 timer. 

Hvis du kunne tænke dig at høre lidt mere, må du meget gerne sende en mail med dit telefonnummer til info@webleasing.dk, eller giv os et kald på 71998799 og tryk 1 så vil jeg rigtig gerne fortælle dig lidt mere om hvad vi kan tilbyde dig. 

Rigtig god dag!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas 

Jeg har faktisk aldrig hørt om Qsite.dk før - Underligt da jeg selv føler at jeg at forholdsvis opdateret indenfor branchen ;-) 

Når det er sagt virker deres løsninger meget skabelon agtig i forhold til det visuelle. Du bør derfor overveje hvorvidt din forretning er tjent med en løsning som tager så meget udgangspunkt i standardrammer uden særlige former for adskillelse.

Af andre lignende sider kan jeg nævne wix.com som også tilbyder "byg selv hjemmesider". Her vil jeg mene at dine muligheder er noget bedre.

Har du overvejet en WordPress løsning? Det er en smule mere vanskeligt end ovenstående muligheder. Tilgengæld er dine muligheder for en unikt og professionelt resultat betragteligt bedre. WordPress er yderst populært, og benytter af mange millioner erhversdrivende på verdensplan. 

Vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider og webshops i WordPress. Du kan se et bredt udvalg af eksempler her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer. Kontakt mig endelig i forbindelse med dine muligheder herigennem. Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk :-) 

Fra Taulov - Fredericia
Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 111
Fra  WedeCon Design - Elektronik Prototype Produkt Udvikling Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 Qsite fungerer faktisk godt.

      Google kan let finde den ....

Har den som en supplerende side med elektronikudvikling

Elektronik Produkt Udvikling, Bluetooth, WiFi, GSM, NB-ioT

Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Qsite er fint til mit forbrug, og den fungere rigtig fint. 

Jeg undrer mig bare over hvordan den kan holde sig kørene. For prisen for premium er et en gangs beløb og der er ikke andre ting der koster penge.

Så jeg tænker der må være noget negativ. For alle andre sider, vil have et månedlig beløb. Men det vil Qsite ikke og det undrer mig bare.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Prøv send mig en besked, jeg har et meget godt tilbud til dig.


Mvh

Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)