Hej Aminoer! Så er jeg her igen! :) Denne gang står jeg med en husleje, jeg skal betale i forbindelse med et kontorfællesskab. Ifølge lejekontrakten skal jeg overføre en måneds husleje hver måned, og det opretter jeg selvfølgelig som en fast overførsel fra min bank. Men jeg får ikke nogen månedlig faktura/kvittering, men jeg får en kvittering ved årsafslutning, som jeg kan bruge i mit regnskab. Spørgsmålet er nu, om jeg i mit regnskabsprogram (Dinero) kan/skal bogføre huslejen månedligt, eller om jeg ligesom skal "gemme" de betalinger til jeg får den årlige kvittering og så bogføre for hele året på én gang? Spørgsmålet kommer ud af, at jeg har læst et sted på Amino, at man ikke kan bruge lejekontrakten som bilag, så hvis jeg kan bogføre månedligt, hvad skal jeg så bruge som referencebilag? |
mortenhede:Spørgsmålet kommer ud af, at jeg har læst et sted på Amino, at man ikke kan bruge lejekontrakten som bilag, så hvis jeg kan bogføre månedligt, hvad skal jeg så bruge som referencebilag?
Hvad skulle dog forhindre det? I mangel af andet vil det være det naturlige.