Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedet for webbureauer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg er i gang med at skrive en hovedopgave, med fokus på en markedsanalyse af webbureauer i Danmark. Jeg håber derfor at der er nogle, som vil knytte et par ord til følgende: 

Til indehavere af- og ansatte i, et webbureau; Hvordan føler i markedet ser ud mht. efterspørgsel og udbud? Føler i at det er et meget mættet marked, eller overstiger efterspørgselen for digitale profiler, det store udbud. 

Hvilke trusler og muligheder ser i? Hvad gør i selv for at differentiere jer? 

Føler i på noget punkt, at mærke til, at politiske forhold fra omverdenen rammer jeres virksomhed på nuværende tidspunkt? 

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 46
Fra  Treemy ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lille ting, det er vil en brancheanalyse du fortager (m.porter ect)? der er ret stor forskel om det er micro eller macro.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 7
Fra  WebMuffin Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Være mere om markedsundersøgelser, giver prøvens spørgsmål.

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tak for svar :)
Ja jeg benytter porter bl.a. og mit spørgsmål herinde er nærmere en brancheanalyse.
Vil nemlig meget gerne have et par ord fra en i branchen :)

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 46
Fra  Treemy ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

Tro det er der at sige omkring branchen er at der er sket en markant stigning af aktøre i markedet, hvilket også medføre at den mest åbenlyse parameter at konkurrer på er pris (de 4p'er). hvilket simpelhen medføre at nogen ligger meget lav i pris.

ellers som branche tro jeg der er et okay forhold i mellem udbud efterspøgelse, dog tro jeg på at dem der klare sig godt, arbejde meget i relationer og kommunikation. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)