Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært at finde samarbejdes partner!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg er lige startet op som selvstændig, som jo er meget sjovt/hårdtSmile

Jeg er dog løbet ind i nogle udfordringer med hensyn til at finde nogle samarbejdes/freelance partner, som kan hjælpe mig med noget e-learning udvikling. Jeg har snakket med en ven, som sagde jeg skulle prøve herinde.

Min udfordring går på jeg gerne vil have udviklet noget e-learning for nogle kunder, men har ikke kunne finde nogle gode udvikler, som kan arbejde i samme programmer som mig selv.

Jeg har jo også nogle krav, som jeg måske skal svække lidt på:-)

Jeg leder efter en person, som kan varetage forskellige e-learning aktivitet, så som designoplæg, storybord, skabeloner for udviklings processen til e-learning. Personen skal gerne have nogle kvalifikationer, som:

- Gerne erfaring fra en lignende opgaver

- Erfaring med et forfatterværktøj og MEGET gerne med Adobe Captivate.

- Erfaring med grafiske programmer fra Adobe. 

- Erfaring med videoproduktion er en fordel.

Jeg håber virklig der er nogen, som kender nogen, som måske kender nogen, som har noget tæt på disse krav:-)

Glæder mig til at blive mere aktiv herinde og ser frem til debattere med jer:-)

BH

Miguel

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv øv ingen hjælp at hente her.. Nogle ideér til hvor jeg skal søge?

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miquel

Måske du skulle definere lidt mere præcist hvad det er du søger , nu skriver du udvikler, jeg opfatter det mere som en designer du skal have fat på hvis det drejer sig om Adobe Captivate og Grafiske programmer

Jeg har tidligere udviklinget  et online e-learning/medarbejdermålinger og -undersøgelser system , e-learningsdelen var i stil med junglemap, så hvis du har nogle spørgsmål omkring det emne er du velkommen til at skrive her eller en pb

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, du har nok ret, det er mere en designer, som kender til e-learning. Det jeg mener med udvikler er en som kan være med til at udvikle træningsforløbet / storyborad. Jeg arbejder med butiks effektivisering med fokus på udvikling og træning af personalet.. Har du et system eller kan udvikle noget, som jeg kan bruge til mine kunder i butiksverden, så er du meget velkommen til at skrive til mig eller ringe til mig.. Det skader jo ikke og netværke lidt..

BH

Miguel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)