Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesidehttp://jobtilunge.dk

Alt hjælp til SEO modtages med kyshånd - jeg er nybegynder.

Jeg har allerede en facebookside, hvor al min trafik kommer fra. 

Håber I har nogle gode råd. Tak.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Skriv mere indhold til siden.

Start fx en blog og skriv 2-3 indlæg om ugen om at søge job som ung.

Hvad har det med SEO at gøre? Alt. Søgemaskinerne rank'er din side efter hvor godt indholdet er. Dit indhold skal have værdi for læseren.

Mit bedste SEO-tip: Skriv indhold til mennesker – ikke maskiner.

SEO-tip 2: Hjælp andre mennesker med et problem.

Du har også et nyhedsbrev - det er godt. Men hvorfor skulle en besøgende melde sig til? Hvad får han ud af at komme på din mailing-liste? Du er nødt til at tilbyde noget værdi.

Mvh. Erik Back

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Tak for de hjælpsomme ord!

Der står - tilmeldingsboksen til mit nyhedsbrev - hvad man får ud af at melde sig til; nemlig jobannoncer tilsendt på mail? 

Mvh. :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det så jeg, men det har ingen værdi for modtageren. Har du undersøgt om dine besøgene har behov for endnu en mail med jobannoncer?

Spørg dit publikum hvad de har brug for. Hvilke problemer står de med?

Det er nemt at finde jobannoncer på nettet. Din værdi skal løse et problem for læseren.

Du kunne fx tilbyde en guide i at skrive ansøgninger eller 9 gode steder at søge job som ung – eller et manuskript til at tage kontakt til virksomheder.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Endnu en gang - tak for de hjælpesomme ord.

Jeg ved ikke, hvordan du overså dette, men jeg har allerede en "guide i at skrive ansøgninger" - "Hjælp til at skrive ansøgning, øverst i højre hjørne". 

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

google plus og få en likes knap siden det giver god seo det er jo Googles ejet sociale netværk

få oprette en google busnisse side bruge gerne google map til det nemt at tilføje der din egen address her du får typiske en aktiverings  kode efter 14 dage tilsendt med posten.

skriv ud på artiklen sider omkring din side  man kan ved google søgning nemt finde steder skriv skribent artikler  link katalog med mere så får videre formidlet din side og der findes flere gratis press sider deriblandt er http://www.pressport.com/da-dk  er blandt andet gratis men der er mange mange flere ved en google søgning.

 skriv og atter skriv opdatere nyt på siden få gerne videoer på siden billeder skader heller ikke og sæt titler og tags på dem

find konkurrenter links majestic.com/ backlinkwatch.com/ med mere hver eneste gratis viser x antal links så brug et par stykker at tjekke ud med 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)