Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesidehttp://jobtilunge.dk

Alt hjælp til SEO modtages med kyshånd - jeg er nybegynder.

Jeg har allerede en facebookside, hvor al min trafik kommer fra. 

Håber I har nogle gode råd. Tak.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Skriv mere indhold til siden.

Start fx en blog og skriv 2-3 indlæg om ugen om at søge job som ung.

Hvad har det med SEO at gøre? Alt. Søgemaskinerne rank'er din side efter hvor godt indholdet er. Dit indhold skal have værdi for læseren.

Mit bedste SEO-tip: Skriv indhold til mennesker – ikke maskiner.

SEO-tip 2: Hjælp andre mennesker med et problem.

Du har også et nyhedsbrev - det er godt. Men hvorfor skulle en besøgende melde sig til? Hvad får han ud af at komme på din mailing-liste? Du er nødt til at tilbyde noget værdi.

Mvh. Erik Back

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Tak for de hjælpsomme ord!

Der står - tilmeldingsboksen til mit nyhedsbrev - hvad man får ud af at melde sig til; nemlig jobannoncer tilsendt på mail? 

Mvh. :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det så jeg, men det har ingen værdi for modtageren. Har du undersøgt om dine besøgene har behov for endnu en mail med jobannoncer?

Spørg dit publikum hvad de har brug for. Hvilke problemer står de med?

Det er nemt at finde jobannoncer på nettet. Din værdi skal løse et problem for læseren.