Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt forum/site mhp opbygning af hjemmeside, alá Blackhatworld.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg har kigget på en del forskellige koncepter til hjemmesider og webshops, primært hjemmesider. 

BH-Seo er en af de mest velbesøgte når det kommer til SEO og til hvor meget forskellige hjemmesider koster alt i alt, og hvordan man bygger dem op osv. 

Blandt andet http://www.blackhatworld.com/blackhat-seo/f1-black-hat-seo/

Det virker til at være et af de største fora til SEO og opbygning og konstruering af hjemmesider generelt, med en masse nichéer, og masser af knowhow på de områder, feks webcams-sites, affiliate sites etc. 

Er der et ligeså velbesøgt dansk forum? Hvor man kan få tips og tricks, henvisninger, og hvor man kan finde partnere der kan hjælpe med ens projekter at opbygge dem og arbejde med dem? Jeg mener dansk arbejdskraft er jo pissedyrt, så der skal virkelig hives penge hjem for at det kan betale sig at betale for 200-300 timers webarbejde. 

Også så at jeg har en idé om økonomien bag, hvor meget de forskellige ting koster at integrere og implementere, og ja potentielt hvor mange penge der kan tjenes på de forskellige koncepter. Amino er jo fint nok, men det er et lille site, og det kan være svært at finde nogle der kender til nogle bestemte nichéer, eller som selv har bygget dem op succesfuldt. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)