Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MiljøvenligPakning.dk -

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Jeg har været med til at udvikle Miljøvenligpakning.dk , som meget kort er en sammenslutning af virksomheder, som går op i miljøet og ønsker at sprede et miljøvenlig budskab. Der er blevet fortaget nogle udregninger der viser hvor mange ressourcer vores emballage-forbrug "koster" - og det er mange. Kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad I synes om siden?

Vi håber at kunne samle så mange virksomheder som muligt, og få spredt budskabet og dermed skåne miljøet - så meget som muligt. Det er desuden helt gratis at være med, det eneste det kræver er at man tænker på miljøet i sin virksomhed - og sætter vores badge på sin side.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 05:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de dovne læsere: http://miljoevenlig-pakning.dk/

Hej Jonas,

Jeg kan rigtig godt lide jeres ide, så håber at I kan få mange virksomheder med.

Lidt hurtige observationer:

  • Jeres 3 slidere er meget ens, så jeg ser den faktisk næsten ikke skifte.
  • I hver slider skriver i en sætning, men designet gør at det ligner one-liners. Dette gør at jeg som læser tror at teksterne ikke hænger sammen, men det gør de. Så forsøg at have samme tekst-formattering hvis der kun er én sætning.
  • Teksten under slideren er en blanding af 3 formatteringer af tekster, gør det meget svært at læse. Kan i koge det ned en én sætning som beskriver hvad I står for/laver?
  • Jeg skal scrolle 2/3 mængde ned på siden før jeg kan læse hvad I faktisk laver. Det må være den vigtigeste information overhovedet.
  • Fjern link i jeres 4 info-bokse, jeg tror jeg kan få mere information ved at trykke på dem, men de er alle "#".
  • Under "Tilmeldte Virksomheder" kunne I godt være siden mere visuel, evt. ved at bruge virksomhedernes logoer. Disse logoer kunne også vises på forsiden i en logo-slider. Det er et vigtigt redskab.
  • I har megen skrevet tekst på siden, og det kan være lidt svært at læse. I gentager jer selv mange gange. Måske I kunne koge teksterne ned til deres grundelementer.

Håber I kan bruge ovenstående til noget.
Held og lykke med projektet.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tusinde tak for alle dine inputs, dem er vi glade for! Og vil helt klart forsøge at få implementeret.

Ha en rigtig god dag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt i tvivl om hjemmesiden er det pakninger i sælger 

hvordan kommer min støtte videre , jeg har svært kort præcist lige forstå det på siden ,

hvad koster støtten det kunne jeg ikke læse 

jeg forstod kortere i dit indlæg at det er gratis at være på siden  der er meget tekst der skal læses på siden 

seo lav forskellige overskrifter hver side brug gerne ikke domæne navnet det ligger du jo nummer 1 med 

et par flere h1 overskrifter og h2 overskrifter vil også hjælpe på overskueligheden på siden

god ide med facebook logo siden så siden likes og deles der let og overveje en google plus også .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)