Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigt altid at have en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja efter min mening er det altid vigtigt at være online. Det kan for nogle også være godt at være på facebook.

Her er en nystartet handyman som allerede har givet mig en hånd :-) ... http://www.handyheins.dk

Ville I bruge HandyHeins, hvis i fik et opslag på facebook?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent Ø:
Ja efter min mening er det altid vigtigt at være online.

Jeg vil sige nej. At være online er ikke det vigtigste. Man kan sagtens drive en virksomhed uden en hjemmeside og uden at skulle tjekke emails m.m. Naturligvis forsøger Det Offentlige Danmark at lave alt elektronisk og det vil også gøre ting nemmere men den del kan andre jo styre for en.

Bent Ø:
Det kan for nogle også være godt at være på facebook.

For nogle er Facebook = Internettet. Dvs der ikke findes andet. Facebook er ikke andet end et stort firma der fandt en løsning på et problem og som så har vokset sig størrer. Vi kan sagtens leve uden Facebook og selv firmaer kan eksistere uden Facebook. Vi skal også holde i hanke med hvad vi deler på Facebook fordi det kan misbruges af andre. Hackere sidder faktisk og finder passwords frem via Facebook og andre sociale medier.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil da gerne lige dele kort min erfaring.

Jeg skulle forleden bruge en vinduespudser, da vinduerne skulle være rene inden min fødselsdag.
Men da det jo var et akut behov, for at få pudset mine vinduer, gik jeg på google og søgte efter "vinduespudser esbjerg" på Google.
Jeg kunne forestille mig at det samme ville ske, hvis jeg skulle bruge en handyman.
Men jeg vil da ikke kunne afvise at nogle boligejere ville komme i tanker om "Hov, jeg skal da også have revet den træstub op i haven", hvis de f.eks. så et opslag på Facebook.
Jeg kunne forestille mig at en handyman som Heins, ville blive delt i netværket, og man så ville gå på hjemmesiden for at se hvad han reelt kan, og hvad han koster.

Tror ikke det ville skade at have en side på Facebook.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange motiver til at have Facebook for virksomheder. Det vigtigste er dog, at du er bevidst om HVORFOR du vil være der og hvad dit MÅL er. 

1. Vil du gerne interagere med nuværende kunder? Det er sådan, at når du bruger dine kunder til at følge dig, så vil deres venner jo se, at de har liket/kommenteret på dine opslag. En slags anbefaling til potentielle nye kunder. 

2. Vil du have nye kunder? Det kan være en lidt anden snak, for så skal du ramme de boligejere, der går med tanker om at få løst opgaver inden for din branche. De vil nok ikke lige pludselig "opfinde" et nyt problem, hvis de ser dit opslag. 

Dit indhold på din side bør afspejle, hvad dit formål og mål er. Find det område i din branche, som dine konkurrenter ikke arbejder så meget i/annoncere med, set i forhold til din geografiske placering.  

Dog tænker jeg, at du skal tænke alternativt i forhold til markedsføring, for det er ikke sikkert at det online marked nødvendigvis er det bedste for dig.  Der findes allerede mange af dem på Facebook, så du kan måske med fordel se andre veje. Vær aktiv i lokalområdet på forskelligvis. F.eks. kunne du bruge en dag til en markedsdag, hvor du har en kævle og nogle søm med, som mændene kan hygge sig med, hvor du selvfølgelig har reklame for dit firma. Eller noget helt andet - kun fantasien sætter grænserne :) 

Jeg håber du kan bruge dette in-put! 

Held og lykke med det! 

Ha' en god dag :) 

/Anita 

Fra Nordhavn
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 31
Fra  ØkoNEMi Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener afgjort at man som virksomhed bør have en hjemmeside. Hvis jeg som forbruger skal bruge et produkt eller en service, starter søgningen altid på Google.

Hvis jeg havde et behov for en handymand kunne jeg sagtens vælge at bruge HandyHeins, dog med det lille forbehold at jeg ikke aner hvor Arden ligger henne?

ØkoNEMi - få en bedre økonomi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)