Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Mikkel som lige har svaret på min 1. tråd jeg har oprettet

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 14 person

Da jeg er ny på dette site håber jeg på lidt forståelse.

Men vil godt bede om at folk ikke taler grimt til mig Mikkel, bare fordi jeg ikke selv er teknisk anlagt.

Jeg er til gengæld meget kreativ anlagt på alle andre tænkelige måder som du ikke kan forestille dig.

Så et godt råd til dig MIkkel - tal/skriv pænt til andre mennesker herinde, ikke alle er nørder som dig!!!

Og en tak til Amino support for at guide mig pænt hen til Freelancer, hvor jeg kan oprette min tråd,

hvori jeg ønsker hjælp til programmering af min hjemmeside

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Du kunne jo også bruge tiden på at sætte dig ind i det site du er igang med at bruge. Men i stedet for at bruge 5 minutter på at finde ud af at der er en helt afdeling på sitet til dig, vælger du i stedet at lave en tråd og forstyre samtlige brugere af sitet, for så efterfølgende at hænge en meget aktiv bruger af sitet ud fordi du ikke har gidet bruge tiden.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jamen sådan er Mikkel Mikjær. En sur citron Cool Det skal du ikke tage så tungt. Han mener det godt nok, men jeg kan heller ikke snuppe de meget ja negative indlæg han kommer med. Men lad være med at tage det for tungt, der er ikke mange herinde der skriver som han gør. Ham om det. Men faktisk ofte er det rigtigt det han skriver, MEN det er skrevet på en RET hård måde, og jeg kan heller ikke nuppe det selv. 

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak Isaac Rajman Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rmarie:

Tak Isaac Rajman Smile

Selv tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes egentlig det var meget konstruktivt det Mikkel skrev. Du vil gøre dig selv en tjeneste og spare dig selv for en masse ærgelser hvis du skriver en fornuftig kravspecifikation.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nicolai Lundgaard:

Jeg synes egentlig det var meget konstruktivt det Mikkel skrev. Du vil gøre dig selv en tjeneste og spare dig selv for en masse ærgelser hvis du skriver en fornuftig kravspecifikation.

Jeg kan se begge vinkler her; 

Rmarie er tydeligvis ny indenfor Web. Og fredvære med det - vi har alle været der - selv jeg der trodsalt lever af den slags :-)

Mikkel; Forventer en kravspecifikation - der indeholder nok information til at han kan starte med at beregne et tilbud - fair nok Mikkel.

Men..

Rmarie - skal jo lige guides igennem hvilke tanke-rækker man skal igennem for at få skabt hendes drøm/ønske. I bedste iværksætter ånd - bør vi hellere guide hende igennem det - og lærer hende hvordan hun skal "tale til os Web-nørder" :-) 

Jeg kunne også godt tidligere reagere lidt som Mikkel lige gjorde. Men da jeg blev gift med den komplette modsætning af mig selv på alle områder - så må jeg erkende, at ting ofte har mindst 2 sider - og hun faktisk i dette tilfælde forsøgte at spørge efter hjælp på bedste vis. 

Fint nok at Amino vil have hun skal bruge freelance - men så er det sgu også lidt mærkeligt vi stadig har en kategori til at spørge efter tilbud?!? Eller er det bare mig?

Dbh Jannik

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Fint nok at Amino vil have hun skal bruge freelance - men så er det sgu også lidt mærkeligt vi stadig har en kategori til at spørge efter tilbud?!? Eller er det bare mig?

Det står meget godt som beskrivelse af kategorien og den sticky post som er på kategorien: http://www.amino.dk/forums/t/213384.aspx - Kategorien menes som jeg læser det at man søger en som sælger et fysisk produkt f.eks. tryk på t-shirts som vil byde på ens opgave. Dette er ofte simplere opgaver end det man har brug for en freelancer til.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

plazm:

Jannik Hansen:

Fint nok at Amino vil have hun skal bruge freelance - men så er det sgu også lidt mærkeligt vi stadig har en kategori til at spørge efter tilbud?!? Eller er det bare mig?

Det står meget godt som beskrivelse af kategorien og den sticky post som er på kategorien: http://www.amino.dk/forums/t/213384.aspx - Kategorien menes som jeg læser det at man søger en som sælger et fysisk produkt f.eks. tryk på t-shirts som vil byde på ens opgave. Dette er ofte simplere opgaver end det man har brug for en freelancer til.

da jeg startede første gang med at forstå hjemmesider og jeg kendte ikke engang hvad wordpresse er dengang var alle de ord der nævnes af Martin Thorborg meget volapyk for mig de ord hvad var en online presse meddeles hvis er nye meget indenfor emmet blandes tingene samme , jo jeg skulle have vidste mere da jeg startede med at finde en webmaster sproget var jo volapyk og en der er helt ny i web verden og slet ikke kender disse ord sat i sammenhæng er det godt der findes venlig sjæle der forklare folk venligt hvad dette betyder 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Rmarie:
Så et godt råd til dig MIkkel - tal/skriv pænt til andre mennesker herinde, ikke alle er nørder som dig!!!

Hej Marie

Godt ord igen! :-)

Giv mig et kald imorgen på 41 28 28 08, så skal jeg hjælpe dig igang med at skrive en kravsspecifikation. u/b selvfølgelig :-)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)