Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man lettest sin hjemmeside på Google?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi har netop startet ny virksomhed og lavet hjemmesiden http://www.nailcandy.dk

Hvordan kommer man lettest (og billigst) ind på Google søgemaskine? Det er ikke så mange konkurrenter i Odense, faktisk kun 3 når man søger på "negle odense" så det burde være realistisk at komme på forreste side. 

Jeg har læst om at man lettest kommer på ved at andre linker til ens side. Hvis nogen her vil gøre det kan vi tilbyde at gøre det samme til jeres. 

Håber i har gode ideer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Lazzaweb Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nemmeste måde er ved hjælp af annoncering (topannoncerne i Google). Det virker her og nu. Det kan du med Google AdWords. De organiske resultater, kan du ganske rigtigt komme frem på b.la. ved at have en række relevante links til din hjemmeside. Du kan selv gøre en hel del for det, eksempelvis at skrive søgeordet du vil ranke på i din hjemmesides titel, h1 overskrift og i brødtekst. Held og lykke med det :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lars

Der er to måder at komme på Google på: 

1) SEO - De organiske resultater

2) Google AdWords - De betalte annoncer

Med Google AdWords kan du i realiteten være synlig imorgen, imens at du med en SEO strategi vil skulle tænke mere langsigtet. Dog ikke nødvendigvis vildt langt frem i tiden - Dette afhænger af korkonkurrencesituationen. 

Det billigste er selvfølgelig hvis du gør det hele selv. Altså lave en gennemarbejdet SEO strategi med den nødvendige optimering. Det er dog langt fra sikkert at du vil ende ud med en tilfredstillende resultat herigennem. Det handler i bund og grund og jeres ambitioner, og selvfølgelig budget

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk - Så kan vi tage en dialog omkring dine muligheder herigennem. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ændre din robots.txt fil, da den lige nu forbyder robotter at indeksere dit site.

Men ja, det burde være ret let at komme til tops på "negle odense" hvis du optimerer dine tekster samt meta tags til dette keyword

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret ny på dette så spørger måske dumt.

Hvordan ser du dette og hvordan kan jeg ændre denne fil?

Jeg ved at jeg inde på WordPress kontrolpanel har sat flueben ved at søgemaskiner må indeksere min hjemmeside. 

Mvh. Lars

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

1. Tilmeld din butik på Google my business  det skulle gerne give din butik en noget bedre placering.
2. SEO, skriv nogle gode og lange tekster til alle dine produkter, og så mange af de ord du gerne vil findes på. 
3. Links, som du selv siger, skab nogle gode links fra fx. blogs, forum, amino, andre hjemmesider
4. Adwords, som de andre også, det giver højplacering og slag fra dag 1. 

Håber det kunne hjælpe lidt Smile

Held og lykke med nailcandy.dk 

Der fik du lige et link mere Smile


Du er meget velkommen til at linke til min webshop, vi sælger bluetooth højtaler, bluetooth høretelefoner, fm-transmitter, opladere og kabler du kan se den her.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

larsmn:

Jeg er ret ny på dette så spørger måske dumt.

Hvordan ser du dette og hvordan kan jeg ændre denne fil?

Jeg ved at jeg inde på WordPress kontrolpanel har sat flueben ved at søgemaskiner må indeksere min hjemmeside. 

Mvh. Lars

Fluebenet skal fjernes :)

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

My god jeg har overset det "ikke". Takker :)

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

larsmn:

Hvordan kommer man lettest (og billigst) ind på Google søgemaskine? Det er ikke så mange konkurrenter i Odense, faktisk kun 3 når man søger på "negle odense" så det burde være realistisk at komme på forreste side. 

Hej Lars 

Gør som de andre skriver, så er I godt på vej! :) 

Dog i forhold til konkurrencen skal du huske, at tage højde for alle dem, der sidder hjemme som ikke er registreret. Oh well, de har ikke en butik, men de er MEGET aktive på de sociale medier og bliver henvist via netværk, så de er jo konkurrenter. Det bør ikke være en hæmsko for jer, det er bare vigtigt at anerkende, at de også findes! 

Jeg vil derfor også opfordre til, at I er skarpe på de sociale medier, særligt Facebook. :) 

Kontakt mig endelig, hvis I har brug for råd og hjælp omkring markedsføringsplan mm.  

anita@farosmarketing.dk 

Held og lykke med jeres virksomhed! Måske jeg kigger ind forbi en dag ;) 

/Anita 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

larsmn:

Hvordan kommer man lettest (og billigst) ind på Google søgemaskine? Det er ikke så mange konkurrenter i Odense, faktisk kun 3 når man søger på "negle odense" så det burde være realistisk at komme på forreste side. 

Jeg har læst om at man lettest kommer på ved at andre linker til ens side. Hvis nogen her vil gøre det kan vi tilbyde at gøre det samme til jeres. 

Det hjælper, at du nu tillader søgemaskinerne at indeksere din hjemmeside. Din hjemmeside skal nok blive indekseret i Google, men om du får tilfredsstillende resultater tvivler jeg på.

Her får du et lille uddrag af, hvad bør arbejde med:

- Få gjort hjemmesiden mobilvenlig / brugervenlig. Det hjælper på konverteringerne f.eks. henvendelser eller booking af tider.

- Hastighedstoptimering - der er plads til store forbedringer.!

- Strukturede data (schema.org)

- Få skrevet professionelle og troværdige tekster til formålet

- Intern & ekstern linkbuilding

- Løbende optimering af tekster

- Sociale Medier, herunder især Facebook annoncering

- Lokal søgemaskineoptimering så din hjemmeside bliver synlig for kunderne i nærheden af dig, hvilket er relevant når du/I har en fysisk butik. Du kan læse mit indlæg om lokal seo, hvis du får lyst.

God arbejdslyst :)

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)