Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab - konsulent udeboende mandag til fredag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  WieseServices Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har siddet og søgt en mase på nettet omkring regnskab som selvstændig, men syntes ikke jeg finder svar på meget at det jeg søger..

Jeg står i den situation at jeg skal være konsulent i københavn i 4 måneder (Bor i Jylland) og skal bo på hostel/hotel fra mandag til fredag.

Jeg prøver at finde ud af hvad det bedste for mig er regnskabsmæssigt om det er bedst selv at betale dele af det og eller lade mit enkelmandsfirma, mere i hensyn til fradrag..

Håber der er nogle herinde der kender lidt til det og kan hjælpe mig i mål

På forhånd mange tak.

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke en bogholder som kan hjælpe med det? Du kan finde en på www.agera.dk og koster ikke så meget som det gjorder før i tiden.

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  WieseServices Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej, det har jeg ikke lidt derfor jeg skriver, da jeg selv klarer mine regnskaber, men nu er det hele ændret sig med at jeg skal være konsulent.

Så derfor søger jeg info omkring hotel/diæt og hvad er er bedst, hvis nu er der andre der gør det samme herinde..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

først - så kunne 4 mdr konsulent, hvor du ikke arbejder for andre formoder jeg - og måske ikke har anden risiko, end at du ikke får dine penge, let ligne lønmodtager arbejde. Dermed kunne det letteste være, at firmaet ud over løn, betalte for dit hostel osv. De kan jo i alle fald så trække det fra, og omkostningen er det samme uanset hvad - for betaler de efter regning, så skal det jo igen være din løn + omkostninger hvis det skal være sjovt for dig.

Det andet tror jeg er hipper som happer - fradrag diæt hvis det går med 4 mdr samme sted eller faktiske omk - det kender jeg ikke lige til i hovedet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  WieseServices Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skrev firmaet tænkte jeg på mit eget, mere om jeg personligt skal betale og kan få fradrag eller om mit eget enkeltmandsfirma skal betale og få noget skattefrit ved dette.

Men må prøve at se om jeg kan finde en bogholder der kan svare på disse spørgsmål :-)

Takker for svarene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart virker det som det mest fordelagtige at lade dit fitma dække de faktiske omkostninger efter regning.

Når der henses til varigheden af opholdet i København så rammes loftet for fradrag efter standardsatserne hurtigt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)