Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give feedback på mit website?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg synes du skal lave en fast størrelse på dine billeder. Det vil gøre siden meget mere overskuelig og simpel at kigge på. Jeg har lavet et hurtigt billede som viser hvordan det kunne se ud:

 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Menford:

Det screenshot ser meget mærkeligt ud... På min computer ser det rigtig nok ud.

Jeg bruger Optinmonster til at indsætte optin lige efter hvert indlæg automatisk, så jeg ved ikke lige hvad der er galt der... Er der andre der ser det samme, eller er det lokalt på din computer?

Mvh. Mark källstrøm


Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
Tak for svar. Ja du har da til dels ret, og det er nok også derfor at Pagespeed langer ud efter mig... Men jeg kan simpelthen ikke se hvor jeg ændrer det henne...

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg bruger normalt Firefox, hvor det ser mærkeligt ud. Prøvede lige i Chrome og der ser det fint ud!

Så det er nok noget med firefox. Ved ikke om det skyldes mine indstillinger specifikt

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh :)
Men tak for hjælpen.

Mangler lige det med billederne, men har gjort, så der kun er 2 x 3 indlæg på forsiden.. Det vigtigste er hvad brugerne synes - Ikke hvad Pagespeed siger.. :)

Men ville da være dejligt med grønne lamper i stedet for røde :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

reklame øverst på for siden og meget langt ned ser den første konkurrencerne frem fokus med konkurrencerne de øverste på siden

linket på denne her side går til blank side det links der linker videre til facebook konkurrence regler http://www.konkurrencer-nonstop.dk/konkurrencer-pa-facebook/ 

jeg synes godt der kunne skrives flere lange  blog indlæg men ved det er stort arbejde jeg klikket rundt nogle er under de 300 ord der anbefales men skal selvfølgelige være relevant , men evt løbende opdatere mere tekst når du får flere ideer og held og lykke med din hjemmesiden ,jeg ved der er mange problemer haves også med face book fan side , så du har sikkert meget at lave nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.
Tak for din feedback.
Jeg synes ikke konkurrencerne er særligt langt nede - Du skal blot scrolle 10 cm, så er de der. Jeg synes det er meget vigtigere at fremhæve min Trustpilot score - Da mange har et skeptisk forhold til konkurrencer på nettet.

Jeg kan ikke finde noget link der går til blank side?

Jeg vil meget gerne lægge nye indlæg ind og fylde mere indhold på forsiden. Det er noget jeg arbejder hen imod :)

Ja min Facebook fan-side er lukket ned - ligner at det er permanent, hvorfor det er endnu vigtigere for mig at fremhæve Trustpilot.

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Hej Mikael.
Tak for din feedback.
Jeg synes ikke konkurrencerne er særligt langt nede - Du skal blot scrolle 10 cm, så er de der. Jeg synes det er meget vigtigere at fremhæve min Trustpilot score - Da mange har et skeptisk forhold til konkurrencer på nettet.

Jeg kan ikke finde noget link der går til blank side?

Jeg vil meget gerne lægge nye indlæg ind og fylde mere indhold på forsiden. Det er noget jeg arbejder hen imod :)

Ja min Facebook fan-side er lukket ned - ligner at det er permanent, hvorfor det er endnu vigtigere for mig at fremhæve Trustpilot.

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Mark Källstrøm:

Hej Mikael.
Tak for din feedback.
Jeg synes ikke konkurrencerne er særligt langt nede - Du skal blot scrolle 10 cm, så er de der. Jeg synes det er meget vigtigere at fremhæve min Trustpilot score - Da mange har et skeptisk forhold til konkurrencer på nettet.

Jeg kan ikke finde noget link der går til blank side?

Jeg vil meget gerne lægge nye indlæg ind og fylde mere indhold på forsiden. Det er noget jeg arbejder hen imod :)

Ja min Facebook fan-side er lukket ned - ligner at det er permanent, hvorfor det er endnu vigtigere for mig at fremhæve Trustpilot.

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

på min skærm var det mere end 10 cm på forsiden  det er hele skærmen 30 cm jeg bruger google chrome , undersider alle andre tjekket er korrekt det fylder meget mindre før jeg kan se konkurrencerne 

det dette links Konkurrencer på Facebook - Konkurrencer det links inden på den side jeg før linket det med blå skrift type

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)