Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

warehousing/ shipping (Afrika til EU)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Planen er at starte en webshop (B2C) der handler med varer (tøj, sko etc) fra Afrika, og med focus på salg til det europæiske marked. Shoppen skal sælge/ repræsenterer flere forskellige leverandører/ brands.

Jeg er I tvivl om hvad der er smartest ift. warehousing/ shipping. Ideelt set, ville jeg foretrække hvis leverandørerne selv tog sig af "order fulfilment" og shipping til den endelige kunde (drop shipping). Jeg ved dog ikke hvor realistisk dette er.

På den anden side, er der også en fordel ved selv at klare distribution, men det kræver lagerkapacitet/ varelager der øger omkostningerne.

Hvilken løsning ville I foreslå? Jeg tænker selv at det kunne være muligt at have et central lager (e.g. Rotterdam, Munchen, UK), hvor alle mine leverandører leverer til, og hvorfra jeg ville kunne sende produkterne ud til slutkunden. Hvis dette er løsningen, vil jeg da selv skulle stå for dette, eller findes der 3rd party logistic-firmaer der ville kunne udføre opgaven (og hvad ville dette koste).

Bottomline, så prøver jeg at minimere transport/ distributionsomkostningerne for levering af produkterne fra Afrika til slutkunden.

Jeg håber I kan hjælpe med gode råd, og I må endelig spørge hvis I har spørgsmål.

Mvh

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lionshead jeg har læst dit, artikel om planen er at starte en webshop.

Vis det er muligt vil vi som Royal Delivery Express gerne lave et sammenarbejde ang. lager, logistik og shipping.

Royal Delivery Express ApS

Telefon nr: 00 45 42 15 83 55

E-mail: info@Rdexpress.dk

 

Royal Delivery Express ApS er professionel Shipping/logistik og kurer virksomhed, med mange års erfaring inden for transport- og kurerbranchen. Vores primære arbejdsområder er logistik løsning og kurerkørsel af paller, dokumenter, pakker, gods og hospital/medicin kørsel i Danmark, Europa og hele verden for virksomheder og offentlige institutter. Vores succes i Royal Delivery Express skyldes vores evne til at dække en lang række forskellige opgaver for vore kunder. Vi er ikke bange for at gå nye veje og lave innovative løsninger der forbedrer kundens og vores konkurrenceevne.  Vor kvalitetspolitik er baseret på hele forløbet fra den første kontakt med kunden til godset er leveret korrekt og til tiden hos modtageren.

Vi kan tilbyde i Royal Delivery Express ApS tilbyder stor som så transport løsninger i vores virksomhed kan vi tilbyde fra

3 pallers varevogn, 6/8 pallers liftkørsel og lastbilkørsel

Vi har kompetencerne og ressourcerne til at løse enhver bud-, kurer- og transportopgave.

Royal Delivery Express har lagerfaciliteter i Karlslunde, og tilbyder vi fleksible transport og lagerløsninger til virksomheder i alle størrelser. Lageret er opvarmet, og kan kombineres med forskellige former for transport.

 

 

Royal Delivery Express kan varetage jeres løbende distribution. Det være sig faste ruter, fast afgangstider eller nul dags distribution, med løbende bestillinger fra jeres kunder.

Når Royal Delivery Express overtager distributionen / opsamlinger, udarbejder vi - i tæt samarbejde med jer - de servicetider, som tilgodeser jeres ønsker og jeres kunders krav. Dette gør at jeres kunder oplever en klar serviceforbedring.

Vi tilbyder flere muligheder for distribution / opsamlinger, som kan foregå i både varevogne og lift biler:

Royal Delivery Express 

På lageret tilbyder vi:

  • LAGERHOTEL for korte eller længere perioder.
  • LAGER med ”Pick & Pack” (lagerhåndtering).
  • ”Drop zone” (mellemstation) for returvarer / reklamationer.
  • c/o adresse på lageret.

Royal Delivery Express varetager i dag lagerdriften for flere forskellige brancher. En af de store fordele ved at lade os overtage lagerfunktionen med ”Pick & Pack” i forbindelse med kørsel / distribution er, at det giver en hurtigere og mere fleksibel service over for jeres kunder.

Samlet giver Royal Delivery Express jer muligheden for at outsource hele eller dele af jeres lagerdrift og transportopgaver til Royal Delivery Express hvilket giver jer den optimale fleksibilitet og service.

 

M.v.h.

Royal Delivery Express ApS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)