Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis - eller næsten og lige ved.... Regnskabsprogram...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Svaneklink Bogføring Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er startet som selvstændig bogholder, super fedt. Men hvad er en bogholder uden et regnskabsprogram

Da jeg er startet uden en KK skal mit eget bogholderi ikke koste noget (helst).

Men jeg har nogen krav. Programmet skal kunne lave en faktura med FI kode. Og så skal det være billigt.

Ha været inde og læse en masse om dem alle, men kan ikke se om dem med fakturamodul om de har FI kode. Og jeg orker slet ikke at have 4 prøvesværsioner før jeg får sendt min første faktura.

Håber der er nogen med anbefalinger....

Venligst Ulla

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

E-conomic.dk tilbyder vidst dette. Er også rimelig sikker du at du kan få FIK ved C5 og Danlet. 

www.dinformue.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla

For hurtigt at sende første faktura med en FI kode, kan du såmænd klare dig med vP Faktura i gratisudgaven. Kan du så ikke nøjes med de 10 gratis fakturaer pr. måned koster det et lille engangsbeløb at udvide til en større model, som f.eks. håndterer e-Faktura. Senere kan du så gå over til et decideret regnskabsprogram.

Men når man starter som selvstændig er det måske for tidligt at sige 'jeg orker ikke'. Der vil komme mange andre udfordringer hvor man er nødt til at 'spilde' tid med noget man måske ikke er så vild med. Brochurer, køb af pc og telefon, ansættelser, skat og moms (nok ikke et problem for dig :-) ). Det var måske bedre hvis du ringede / skrev til supporten hos 3-4 udbydere af regnskabsprogrammer og stillede dine spørgsmål. Find det bedste, billigste og mest fleksible program og indgå en aftale med leverandøren om, at du må videresælge det til dine fremtidige kunder. Nu kan du så anbefale det til dine kunder, sælge service med installation, opsætning og oplæring, og få deres efterfølgende regnskab i et format du kender. På lang sigt vil det spare dig tid, og give en ekstra indtægt.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ulla

Jeg vil anbefale at du starter med Dinero. Hiv fat i Theis fra Dinero for at få sat en løsning op til dig samt en introduktion til programmet så du kommer nemt i gang. Inden for de næste 3 år vil mere end halvdelen af de virksomheder som er i din målgruppe bruge Dinero.

Theis' mail er theis@dinero.dk

Nicolai

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Svaneklink Bogføring Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Danlet - noget jeg ikke havde hørt om før. 

1.000 tak.

Hilsen Ulla.

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Svaneklink Bogføring Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo.

Ved godt det nok er forkert og sige at jeg ikke orker. Men har været ude hos folk med meget store og tunge økonomisystemer, så mit eget skal ikke være så stort og prængende. Samt skal det heller ikke koste så meget. 

Det med markedsføring og tiltrækning af kunder er nok der jeg skal bruge mest tid, da jeg er i opstart og ikke har nok endnu til en fuld pallet. Jeg er bare så dårlig til dette, så der er jeg nok nød til at bruge penge, og det er der jeg sætter kræfterne. Moms, skat og afgift og alle de der  ting kan jeg. Skal ikke have ansatte. 

Mangler også en hjemmeside, men det koster også og få lavet...

Jeg vil gerne have som du siger, noget jeg kan anbefale andre... men skal lige finde det rigtige.... Smile

Hilsen Ulla.

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Svaneklink Bogføring Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Har også overvejet dinero... ville bare undersøge om der er andre muligheder, for når man ikke kan nøjes med den billige del af det så binder man sig for noget hver måned.

Jeg har helst et ønske om et køb af noget, en engangspirs.

Hilsen Ulla.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornuftigt. Du må gerne melde tilbage, hvis du finder ud af et godt program. :-)

www.dinformue.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)