Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion - seriøse henvendelser, tak.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ved at nedenstående er et hyppigt "diskuteret" emne herinde, og mit spørgsmål kan med garanti findes i andre tråde,
alligevel er det dog helt med vilje at jeg opretter en ny, idet jeg hverken gider forældede eller useriøse debatter.

Vi er en allerede etableret virksomhed, med tidligere erfaring indenfor tøjproduktion - vi har nu været nogle år ude af branchen, grundet krisetiderne som ramte. Vi har nu igen samlet en pose penge, og ønsker at køre virksomheden som et seriøst "hobbyprojekt".'

I ovenstående forbindelse har vi brug for en kilde, som kan være behjælpelig med en dygtig tøjproducent. Hvor producenten
ligger er irrelevant, men vi har en række krav:


- Første produktion består af t-shirts og sweatshirts, herunder både til drenge og piger.

- Mængde afhænger af pris, men cirka 200-400 stk. af hver style.

- Vi har selv en prototype af det færdige produkt, og skal således have produceret en "kopi".

- Der må gerne være mulighed for tilvalg af Necklabel og hangtag.


Hvad jeg ønsker?
Jeg ønsker seriøse henvendelser fra folk som kan hjælpe med en cirkapris på omkring 200 stk. sweatshirts og 200 stk. t-shirts
som førsteproduktion. Går alt efter planen, er vi interesseret i større ordre fremadrettet.  

Såfremt muligt vil vi gerne med på "besøg" på fabrikken hvor det bliver lavet.

Tilmeldt 26. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kontakter i sydeuropa som alt afhængige af stof kvalitet/detajler kan hurtigt byde på en pris.

Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en mail på az@hosatrading.com så vil vi hjælpe jer med det i søger

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mail jeg kan kontakte dig på?

Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sz@hosatrading.com

Tilmeldt 26. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

til at starte med vil jeg bede dig om at læse min profil her på Amino. Jeg har QC alt inklusiv - fra modtagelse af TP og/eller proto til afskibning. Produktion er på Madagascar som er underlagt EUR1 certifikat der giver told fri import til EU/ Danmark.

Pris afhænger primært af kvalitet valg. 

Tee vil ligge omkring 6 euro afhængig af kvalitet, trim/ accessories etc.

Sweatshirt er med større usikkerhed omkring 9 euro, her kan valg af kvalitet udgøre stor udsving på prisen.

Vi starter ud med du sætter mig ind i dit projekt og jeg vil angive en fabrik som passer til din produktion størrelse. Jeg vil forhandle pris, levering etc. og herefter handler du direkte med fabrikken. Vi vil sætte pris på dit fremmøde som kun vil gøre alles arbejde lettere. Jeg følger produktion og varetager dine interesser til afskibning. Min kommission forhandler vi indbyrdes.

Mvh.   

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan hjælpe med fabrik i Kina. Vi har eget kontor i Kina, og følger proces fra start til slut. 

I kan se mere på www.ambsourcing.com.  Eller skrive til mig på sales@ambtrading.dk

mvh Belinda

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)