Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne med eller uden bindestreg

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står nu og har fundet et domæne, men jeg kan ikke blive enig med mig selv om det skal være med eller uden bindestreg.
Om det skal være
mystore.dk
Eller
my-store.dk

Jeg hælder mest til uden bindestreg, da det alt andet lige må være nemmest for mine kunder at huske, men jeg ved ikke, er der nogle tanker jeg burde at gøre omkring det, eller tænker jeg bare for meget over tingene?

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart mystore.dk det er bedst.

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen tvivl. Det skal være uden bindestreg. Det eneste sted, hvor bindestreger i domænenavne er rimeligt udbredte, er Tyskland.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis du kan undgå bindestreg så er det bedst, det er også lettere at huske for dine besøgende. :)

Mvh
Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Uden bindestreg: Kunderne husker det bedre.

2. Køb også med bindestreg og lav en redirect til uden bindestreg, derved sikre du dig at ingen køber med bindestreg så der ingen tvivl bliver.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Kiropraktor Sydkysten Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville også tage uden bindestreg. Hvis jeg selv er i tvivl om et domænenavn så prøver jeg altid uden bindestreg først.

Kiropraktor Greve & Karlslunde - www.kiropraktorsydkysten.dk

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart uden bindestreg, men det er vigtigt også at købe med bindestreg og 301 redirecte den til domænet uden bindestreg.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, køb begge domæner nu og så tag en beslutning senere, når du har spurgt mange om, hvad de finder lettest og ser "bedst ud". Sørg for at uanset hvad man skriver, så havner man på din side, så slipper du også for at andre snupper den uden/eller med bindestreg hvilket er dømt til at give problemer. Nogle ting ser bare bedre ud feks; net-sko.dk istedet for netsko.dk som eksempel. Hvis du sælger sko, giver det første med bindestreg mere mening, synes jeg. Eller net-strømper istedet for netstrømper....

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at små/store bogstaver ingen forskel gør i domæner. Du kan derfor f.eks. skrive MyStore.dk for at gøre ordene i domænet tydelig. Det en bedre løsning end domænet med bindestreg, men du bør absolut registrere begge varianter og lave en viderestilling.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved korte ord, ingen bindestreger, ved lange navne eller flere ord i et navn, der er bindestreger smarte, fordi de gør det lettere at læse, f.eks når den besøgende skimter Googles søgeresultater...

Prøv selv at læse disse to som et eksempel

alttilhusoghjemetsted.dk

alt-til-hus-og-hjem-et-sted.dk

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)