Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overslag på simpel web"form/shop"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge dette i webform.

Jeg har flere lokationer, så jeg skal kunne ligge dem op som subsites til www.HER.minhjemmeside.dk

Varer, priser og "mailen der sendes til" under mailknappen skal kunne administreres individuelt.

Der er selvfølgelig ændringer til tekster osv. det her er blot en tyvstjålet screendump af noget der virker :)

Jeg skal IKKE have noget betalingsmodul, SEO eller andet - det er internt salg, der alle afregner på månedlige faktura.

Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan tilbyde dig at lave overstående på leasing basis for 215,- pr. måned og med 299,- i oprettelse. Og du betaler kun 1 gang om måneden, og ikke en masse måneder forud. 

Din leasing kontrakt løber over 12 måneder hvorefter du kan købe din side "fri", eller fortsætte leasingperioden i yderlig 12 måneder.

Prisen er inkl. hosting samt fri mail og telefon support - og skal du have ændre noget tekst eller lign. på siden, så mailer du det blot til os, og det er rettet indenfor 2 timer. 

Giv og os endelig et kald på 71998799 hvis du skulle have nogle spørgsmål, du kan også fange os på mail, info@webleasing.dk 

Rigtig god dag!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Det lyder som udgangspunkt som en løselig opgave i WooCommerce / WordPress. Jeg har behov for lidt yderligere dialog med dig, forinden jeg kan sige dette med sikkerhed. Du er derfor meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinfo. Så kan vi tage en konkret dialog herom. Du kan også fange mig på direkte tlf. 69 69 11 34. 

Læs mere om os, samt se et bredt udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk 

Ha´en forsat god dag :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)