Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern handelsplatform (valg af cms)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal i gang med et hobbyprojekt som sigter efter et nichemarked. Som udgangspunkt har jeg brug for en handelsplatform i form af CMS hvor et ubegrænset antal brugere (private/virksomheder) kan registrere sig, kommunikere med hinanden og sælge deres produkter. Der hvor CMS’en kan være anderledes end andre CMS’er, (af hvad jeg ved af), så skal sælgeren kunne sælge sit produkt, for derefter at vælge at få udbetalt pengene mod et gebyr (ala gomore.dk). Det betyder derfor at der skal have et betalingssystem (kreditkort/mobilepay/swipp/paypal/mm) som helst bagom CMS’en sørger for at brugeren kan betale og/eller vælge at få udbetalt x antal kroner, og måske på sigt kunne indbygges i selve CMS’en.

Jeg har derfor brug for et CMS hvor der ikke skal kodes alt for meget, gerne i C#, være enkelt opbygget/være responsive, men med muligheder for et skræddersyet design og moduler til udvidelse af CMS, samt at jeg relativ let kan komme i gang med at tilbyde brugerne at sælge deres produkter. 

Har i et bud på et eller flere CMS’ere som vil kunne underbygge ovenstående behov?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du nævner C# så vil jeg pege på Umbraco. Det kan nemt udbygges i uendeligheder og det er forholdsvis nemt at lave moduler til det. Men du skal have fat i en der har forstand på det for at få det bedste udgangspunkt. Det bør du have uanset hvilket CMS du vælger.

Men med det du ønsker så skal du nok regne med at der skal lægges noget arbejde i kodningen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)