Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfotos hvad bruger i?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det her sæt mere end rigeligt, det andet du har kig på er over kill til så små ting :)

http://www.ebay.de/itm/Lichtwurfel-Fotozelt-Lichtzelt-Fotostudio-Fotoset-Lichtkasten-Fotografie-60x60cm-/301936163789?hash=item464ccc3bcd:g:WfQAAOSw8aNXGLzy 

Jeg har tidligere skrevet om, hvordan vi selv har taget billeder med det sæt af solbriller, idag er billederne dog udliciteret til en fotograf...

http://www.amino.dk/blogs/fashion-sellers-guide-og-raad/archive/2011/11/11/et-par-tips-til-produkt-fotos.aspx 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale et packshot bord, da du får mulighed for at tage gode skud, hvor du ikke nødvendigvis skal redigerer så meget i billederne efterfølgende.
Fordelen ved et packshot bord, er at du får belysningen fra bunden, så hvis du bruger en lampe med en boomarm, evt. lidt sidelys, og skal det være rigtig lækkert en bikube, så får du de fedeste fotos.

Her kan du slippe afsted med et forholdsvis billiget kamera på stativ.

Husk at lave hvidbog i forhold til medier, så du får den samme opstilling hver gang, og ikke mindst lave batchfiler i Photoshop så du ikke skal bruge unødig timer på PC arbejde.

Der findes et hav af gode programmer til at skyde direkte ind i en PC, så din arbejdsgang bliver minimal.
Jo mindre tid du bruger på foto, jo mere tid kan du bruge på din "butik"

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)