Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der kan fortælle mig lidt om Webshop og regnskab.
Jeg er blevet tilbudt at købe en Webshop der har en magento platform
Jeg kender lidt til magento men er i tvivl om der findes en måde selv at køre regnskab på igennem magento.
Eller om man skal Eks vælge E conomic eller andet . Og er det nok at kunne gøre det og få en revisor til st lave slutningen???

På forhånd tak

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lippa:
Jeg kender lidt til magento men er i tvivl om der findes en måde selv at køre regnskab på igennem magento.

Jeg har aldrig hørt om en webshop, som har en regnskabsdel. Du har jo også udgifter og renter og skat osv osv, som jo ikke er en egentlig del af webshoppen. Til gengæld er der rigtig mange regnskabssystemer, som enten selv eller via 3-part har en udmærket integration. e-conomic er én af dem. Hvordan gør den, du evt. køber af?

Lippa:
Og er det nok at kunne gøre det og få en revisor til st lave slutningen???

Det er et spørgsmål om temperament om du vil have det korrekt fra starten eller først i slutningen :-) Det første plejer at kunne betale sig, for så skal der ikke ryddes så meget op til sidst. Det handler selvfølgelig også om, hvor komplekst, det er, samt dine evner udi regnskabsføringens kunst. De sidste bliver ofte overvurderet.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lippa:

Hej er der nogen der kan fortælle mig lidt om Webshop og regnskab.
Jeg er blevet tilbudt at købe en Webshop der har en magento platform
Jeg kender lidt til magento men er i tvivl om der findes en måde selv at køre regnskab på igennem magento.
Eller om man skal Eks vælge E conomic eller andet . Og er det nok at kunne gøre det og få en revisor til st lave slutningen???

På forhånd tak

Du bør vælge et nemt regnskabs system som Debitoor (bruger jeg selv), Dinero (Martin Thorborgs lille projekt) eller Billysbilling. 

Her kan du nemmere selv sørge for at bogfører etc. 

Så kan du fx en gang om måneden manuelt bogfører omsætningen fra Magento - under "Anden indkomst"

Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så hvis jeg bruger Eks dinero så kobles det til magento?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lippa:

Okay så hvis jeg bruger Eks dinero så kobles det til magento?

Mener jeg det kan via en 3. part som kan lægge og overfører det. 

Men der er ingen årsag til at bygge rumraketten fra dag 1. 

Få Magento til at generere en faktura - og så bare bogfør salgsopgørelsen fra Magento direkte i Dinero - under "Anden indtægt". 

Altså fx måned for måned. 

Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for hurtig svar:-))

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du køber webshoppen og skal vælge regnskabsprogram, kan jeg anbefale dinero som de andre nævner. Meget nemt at gå til, hvis man ingen erfaring har med bogføring.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lippa

Vi - Storebuddy - sørger gerne for integrationen mellem webshoppen og Dinero. Du kan enten vælge at få oprettet fakturaer i Dinero - og automatisk få dem sendt til dine kunder, alternativt få dine salg bogført i Dineros kassekladde.

Du kan se mere om vores løsning her:

http://storebuddy.dk/

Hvis du har spørgsmål kan du fange os på chatten eller pr. mail på support@storebuddy.dk

Ha' en god dag.

Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak men tænker allerede magento er oprettet til at udskrive faktura, mangler mere at skulle kunne bogføre selv i stedet for at bruge en masse penge på en bogholder.
Så evt er dinero er alternativ

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden - hvis du en dag bliver træt af, at bogføre manuelt, så ved du hvor du finder os (:

Ha' en god aften.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)