Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en nyopstartet!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino...

Jeg er igangværende med oprettelse af nye virksomhed, hvor jeg tilbyder optegning af byggetilladelser, og rådgivning i.f.m dette.

Jeg synes jeg har brug for at høre jeres forslag til virksomheden i.fm. markedsføring og hvordan jeg på bedst mulig vis kan brede budskabet, det svært at ramme målgruppen, da enhver kan få behov for en byggetilladelse hvis huset skal ændres..

Jeg tænker at brede budskabet igennem følgende:

Facebook.
Reklamere på Fynbusser
Hjemmeside
Skabe nogle samarbejdspartner

Har i bedre eller andre forslag så kom endelig med dem

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Facebook er en god idé, eftersom Facebook giver dig muligheden for at "vælge en målgruppe". Det er måske mest mænd, der er interesseret i håndarbejde i alderen 40-60, der søger byggetilladelse (det er bare et gæt/eksempel). Desuden er Facebook også meget billigt.

Hvad angår Fynbusser, så tror jeg, at du rammer for bredt. Når du reklamere på Fynbusser, så ser ALLE mulige forskellige folk din annonce - men din annonce er ikke relevant for alle. Små børn, gamle damer - de er ikke interesseret. Så du skal ramme din målgruppe, ellers er det bare spild af tid og penge. 

Hvis vi nu skal snakke procent, så kan det være at du får 1 kunde, når 10.000 mennesker ser din annonce på en bybus - det giver en konveteringsrate på 0,1 promille - og desuden er det dyrt at ramme 10.000 mennesker. Hvis du derimod bruger Facebook - eller en mere målrettet annoncering - så kan du måske ramme 100 mennesker, hvor 5 af dem bliver kunder - ergo bliver din konveteringsrate 5%, samt det er langt billigere at ramme 100 mennesker frem for 10.000. 

Jeg tænker, at du kunne prøve at snakke med nogle firmaer, der sælger "bygge-ting". Det kunne være Bygma, Silvan eller hvad ved jeg. Måske kunne du få lov til at hænge sedler op i deres butik eller få lagt en brochure med, når folk handler noget ind - mulighederne er mange. 

Sidst, men ikke mindst, er der hjemmesiden - den er også utrolig effektiv - hvis den bliver søgemaskineoptimeret optimalt, så folk rent faktisk kan finde den. Jeg kunne forestille mig, at mange folk googler "byggetilladelse", og der skal DIN side så poppe frem!

Håber jeg kunne hjælpe.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)